Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

STRATEGIC THINKING FOR ADVERTISING CREATIVES

29-06-2015, 8:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 157.50 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5405919981
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 29-06-2015 08:13:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06727, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>68322, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>66012, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05882, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28928, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06727, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>68322, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>66012, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05882, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28928

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Strategic Thinking for Advertising Creatives

STRATEGIC THINKING FOR ADVERTISING CREATIVES

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Alice Kavounas Taylor
Language: English
Publisher: Laurence King
Publication Date: 30 Sep 2013
Dimensions: 24.4 x 17.2 x 1.8 cm
Format: Paperback
Pages: 208
Condition: NEW
Product_ID: 17DA67B73X

 

 

Strategic thinking is central to creating a successful advertising campaign, yet it is rarely taught systematically. This book enables advertising creatives to formulate a clear brief and to think strategically. Structured according to the 11 essential elements of a classic advertising brief, it offers a simple, clear, universal template against which the student or young creative can map his or her current project, and learn to understand the key elements that make up a strong brief. At the end of each chapter, the reader uses the knowledge they have just gained in the previous chapter on a hypothetical project, so that at the end of the book, they have employed each of the 11 essential elements and formed their own creative brief. Featuring international examples of current and classic campaigns, Strategic Thinking for Advertising Creatives is a primer in classic advertising techniques and shows how these core principles are being adapted to online and social networking.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 CREATIVE ADVERTISING: AN INTRODUCTION Sorrentino

 HOW TO MAKE IT AS AN ADVERTISING CREATIVE Veksner

 THE ADVERTISING CONCEPT BOOK Pete Barry

 CREATIVE ADVERTISING Mario Pricken

 CREATIVE MISCHIEF: 1 Dave Trott

 DIGITAL MARKETING Chaffey