Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

STRATEGIC PLANNING FOR PUBLIC RELATIONS Smith

26-10-2014, 5:41
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 325.50 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643476312
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 5   
Koniec: 26-10-2014 05:45:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>79768, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>26550, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>47783, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>55067, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>68997, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>79768, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>26550, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>47783, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>55067, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>68997

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Strategic Planning for Public Relations

STRATEGIC PLANNING FOR PUBLIC RELATIONS Smith

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Ronald Smith
Language: English
Publisher: Routledge
Publication Date: 6 Feb 2013
Dimensions: 23.4 x 18.5 x 3.3 cm
Format: Paperback
Pages: 560
Condition: NEW
Product_ID: A4155A676X

 

 


This innovative and popular text provides a clear pathway to developing public relations campaigns and other types of strategic communication. Implementing the pragmatic, in-depth approach of the previous editions, author Ronald D. Smith presents a step-by-step unfolding of the strategic campaign process used in public relations practice. Drawing from his experience in professional practice and in the classroom, Smith walks readers through the critical steps for the formative research, strategic and tactical planning, and plan evaluation phases of the process.
Offering clear explanations, relevant examples, and practical exercises, this text identifies and discusses the decision points and options in the development of a communication program. The cases and examples included here explore classic real-world public relations situations as well as current, timely events. This fourth edition highlights the results of new research studies on opinions and practices within the discipline, and adds overviews of several award-winning public relations campaigns.
As a classroom text or a resource for professional practice, this volume provides a model that can be adapted to fit specific circumstances and used to improve effectiveness and creativity in communication planning. It serves as an accessible and understandable guide to field-tested procedures, offering practical insights that apply to public relations campaigns and case studies coursework.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 SHARE THIS

 PUBLIC RELATIONS: CONCEPTS, PRACTICE AND CRITIQUE

 MEASURE WHAT MATTERS Katie Delahaye Paine

 DIGITAL MARKETING Chaffey

 PUBLIC RELATIONS Jacquie L'Etang, Magda Pieczka