Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

STRATEGIC MARKETING FOR EDUCATIONAL INSTITUTIONS

27-10-2014, 2:49
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 633.15 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643462032
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 27-10-2014 02:52:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>66898, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>23491, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>19140, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>93354, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>51121, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>66898, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>23491, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>19140, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>93354, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>51121

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Strategic Marketing for Educational Institutions

STRATEGIC MARKETING FOR EDUCATIONAL INSTITUTIONS

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Philip Kotler, Karen Fox
Language: English
Publisher: Prentice Hall
Publication Date: 31 Jan 1995
Dimensions: 2.9 x 15.2 x 22.9 cm
Format: Paperback
Pages: 464
Condition: NEW
Product_ID: A1C66D9892

 

 


This book reflects a strategic planning perspective and is sequenced to provide readers with a cumulative understanding of marketing and ability to apply these ideas directly to their own educational institutions.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 THE MARKETISATION OF HIGHER EDUCATION Molesworth

 EVERYTHING FOR SALE Roger Brown, Helen Carasso

 STRATEGIC MARKETING FOR SCHOOLS Davies, Ellison