Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

STRATEGIC MARKETING Douglas West, John Ford

26-10-2014, 6:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 342.30 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643478959
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 26-10-2014 06:00:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>63437, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>61994, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>95566, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>59707, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>68595, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>63437, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>61994, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>95566, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>59707, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>68595

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Strategic Marketing: Creating Competitive Advantage

STRATEGIC MARKETING Douglas West, John Ford

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Douglas West, John Ford, Essam Ibrahim
Language: English
Publisher: OUP Oxford
Publication Date: 25 Mar 2010
Dimensions: 18.8 x 2.8 x 24.7 cm
Format: Paperback
Pages: 616
Condition: NEW
Product_ID: A199[zasłonięte]601

 

 

The second edition of Strategic Marketing examines the key aspects of traditional marketing strategy and provides an assessment and synthesis of recent thinking. Drawing on Porter's strategic-analytic framework in relation to marketing decision-making, the authors provide a coherent structure, allowing students to understand the theoretical foundations of the subject. A wealth of pedagogical features enhances the learning experience; such as abstracts of journal articles to introduce students to primary sources of information and encourage further reading. A diverse range of case studies, including cases on brand value and budgets, enable students to understand the application of marketing strategy in a real-life context. The text focuses on the key theme of creating and sustaining competitive advantage, articulated through the following framework: Where are we now? Where do we want to be? How will we get there? Did we get there? This framework provides students with the tools and techniques to assess the role of marketing strategy in an organization and to evaluate its impact and contribution.The book is accompanied by an online resource centre providing additional resources for both students and lecturers. Lecturer resources: Additional case studies, including the London Olympics Guide to discussion questions Case analyses and teaching notes PowerPoint slides Answers to case questions Group assigments and tasks A test bank of questions Suggested clips and videos on strategic issues Abstracts and links to recent articles/thinking Student resources: Internet exercises Key themes and further reading Web links

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 RETAIL MARKETING P. Mcgoldrick

 DIGITAL MARKETING Chaffey

 MARKETING ACROSS CULTURES Usunier, Lee

 CONSUMER BEHAVIOUR: A EUROPEAN PERSPECTIVE Solomon

 MARKETING RESEARCH: AN APPLIED APPROACH Malhotra