Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

STRATEGIC CUSTOMER MANAGEMENT Payne, Frow

27-10-2014, 3:28
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 287.70 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643455820
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 27-10-2014 03:30:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>29739, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06205, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>26349, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>76492, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>29594, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>29739, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06205, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>26349, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>76492, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>29594

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Strategic Customer Management: Integrating Relationship Marketing and CRM

STRATEGIC CUSTOMER MANAGEMENT Payne, Frow

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Adrian Payne, Pennie Frow
Language: English
Publisher: Cambridge University Press
Publication Date: 28 Mar 2013
Dimensions: 2.8 x 19 x 23.8 cm
Format: Paperback
Pages: 542
Condition: NEW
Product_ID: 11A[zasłonięte]76492

 

 

Relationship marketing and customer relationship management (CRM) can be jointly utilised to provide a clear roadmap to excellence in customer management: this is the first textbook to demonstrate how it can be done. Written by two acclaimed experts in the field, it shows how an holistic approach to managing relationships with customers and other key stakeholders leads to increased shareholder value. Taking a practical, step-by-step approach, the authors explain the principles of relationship marketing, apply them to the development of a CRM strategy and discuss key implementation issues. Its up-to-date coverage includes the latest developments in digital marketing and the use of social media. Topical examples and case studies from around the world connect theory with global practice, making this an ideal text for both students and practitioners keen to keep abreast of changes in this fast-moving field.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT Francis Buttle

 CRM: FOUNDATION OF CONTEMPORARY MARKETING STRATEGY

 MANAGING CUSTOMER RELATIONSHIPS Peppers, Rogers

 CRM AT THE SPEED OF LIGHT Paul Greenberg

 CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT Kumar, Reinartz