Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

STRATEGIC BRAND MANAGEMENT: A EUROPEAN PERSPECTIVE

27-10-2014, 2:39
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 431.55 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643457180
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 27-10-2014 02:38:16

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37378, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>50640, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>62200, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>07046, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>66976, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37378, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>50640, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>62200, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>07046, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>66976

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Strategic Brand Management: A European Perspective

STRATEGIC BRAND MANAGEMENT: A EUROPEAN PERSPECTIVE

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Dr Kevin Lane Keller, Dr Tony Aperia, Mats Georgson
Language: English
Publisher: Financial Times/ Prentice Hall
Publication Date: 29 Nov 2011
Dimensions: 24.6 x 19 x 4.1 cm
Format: Paperback
Pages: 968
Condition: NEW
Product_ID: AB7C7C7872

 

 

Strategic Brand Management 2e provides a comprehensive and up-to-date treatment of the subjects of brands, brand equity, and strategic brand management. Strategic brand management involves the design and implementation of marketing programmes and activities to build, measure, and manage brand equity. The book aims to provide managers with concepts and techniques to improve the long-term profitability of their brand strategies. It incorporates current thinking and developments on these topics from both academics and industry participants. It also combines a comprehensive theoretical foundation with numerous practical insights to assist managers in their day-to-day and long-term brand decisions.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 STRATEGIC MANAGEMENT

 BUILDING STRONG BRANDS David Aaker

 MARKETING RESEARCH: TOOLS AND TECHNIQUES Bradley

 CONSUMER BEHAVIOUR: A EUROPEAN PERSPECTIVE Solomon

 MARKETING COMMUNICATIONS: A EUROPEAN PERSPECTIVE

 ENTERPRISE AND SMALL BUSINESS Carter, Jones-Evans