Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

STRATEGIC ADVERTISING MANAGEMENT Percy

26-10-2014, 5:20
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 316.05 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643471224
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 26-10-2014 05:25:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>76332, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>42768, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>96055, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>03269, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>08117, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>76332, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>42768, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>96055, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>03269, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>08117

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Strategic Advertising Management

STRATEGIC ADVERTISING MANAGEMENT Percy

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Larry Percy, Richard Rosenbaum-Elliott
Language: English
Publisher: OUP Oxford
Publication Date: 29 Mar 2012
Dimensions: 24.4 x 18.8 x 2.2 cm
Format: Paperback
Pages: 416
Condition: NEW
Product_ID: A1996A5580

 

 

Strategic Advertising Management offers a systematic look at advertising within a theoretical and strategic planning framework. The authors present an overview of 'how advertising works' and what is required from a manager's perspective, in the development of an effective communication plan. The new edition has been fully updated with more coverage of new media throughout the text and the inclusion of a section on advertising for social marketing. Online Resource Centre For Students: Flashcard glossary Additional questions Further reading updates Web links Links to video Examples of Advertising For Lecturers: Suggested IPA case histories Suggested classroom exercises PowerPoint slides

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 STRATEGIC BRAND MANAGEMENT Percy

 BUSINESS RESEARCH METHODS Alan Bryman, Emma Bell

 ESSENTIALS OF MARKETING MANAGEMENT Lancaster

 DIGITAL MARKETING Chaffey

 MARKETING COMMUNICATIONS Chris Fill

 MARKETING RESEARCH: AN APPLIED APPROACH Malhotra