Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy

20-02-2015, 2:12
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 24 zł     
Użytkownik libri_perfecte
numer aukcji: 5014295996
Miejscowość Wysyłkowo
Wyświetleń: 1   
Koniec: 20-02-2015 02:10:58

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy cz. II Globalna ekspansja i nowe modele działalności Chris Zook

 

Ekspansja nie jest kwestią wyboru -- to konieczność!

 

Jak stworzyć skuteczny model ekspansji?

Jak wykorzystać mocne strony firmy w nowych obszarach działalności?

Jak podejmować działania w wielu różnych obszarach jednocześnie, nie rozpraszając przy tym zasobów organizacji?

W jakim kierunku pójść, kiedy firma wyeksploatuje swoje szanse strategiczne w rdzennym obszarze działalności?

Oto pytanie, z jakim muszą się zmierzyć zarządzający korporacjami na całym świecie -- wzrost firmy w jednej branży nie może trwać w nieskończoność. Ekspansja to najważniejszy cel organizacji. Nawet jeżeli firma osiągnie doskonałość w rdzennym obszarze działalności, bez ekspansji utraci przewagę konkurencyjną. Ostatnie dekady zmieniły reguły gry rynkowej. Już nie wystarczy proste powiększanie zdolności produkcyjnych. Trzeba szukać innowacyjnych rozwiązań i zaprzęgać do tego cały potencjał organizacji. Ale czy to znaczy, że firma musi zabiegać o wzrost za wszelką cenę i realizować wszystkie "gorące" pomysły? Zdecydowanie nie -- w tej książce szczegółowo to wyjaśnimy.

 

Tylko 25% strategicznych planów ekspansji kończy się sukcesem. Przyczyną porażek są nierealne cele strategiczne. Jednak istnieją firmy -- jak IBM, Li & Fung, STMicroelectronics, Dell, Vodafone czy Nike -- które rozwijają się kilkakrotnie szybciej od swoich konkurentów. W tej książce omówimy wiele takich przypadków i wyciągniemy z ich analizy użyteczne wnioski. W tej książce nie promujemy brawury ani pokazowych wyczynów w zarządzaniu, ale konsekwentne planowanie i realizowanie strategii wzrostu przedsiębiorstwa wchodzącego w nowe obszary działalności.

 

Przeczytaj tę książkę, a znajdziesz odpowiedzi na kluczowe pytania dotyczące ekspansji firmy:

 

Jak poszukiwać atrakcyjnych nowych obszarów, o które można poszerzyć działalność?

Jak często udaje się osiągnąć w nich sukces?

Jak decydować, który nowy segment zaatakować?

Jakie są cechy i źródła najtrwalszych strategii wzrostu w nowych obszarach działalności?

Kiedy ekspansja ma największy sens, a kiedy jest ostatnią deską ratunku?

Jakie są najważniejsze czynniki organizacyjne pobudzające i hamujące wzrost w nowych obszarach?

Jak zmieniać strukturę organizacji i jej model działalności w procesie ekspansji

 

 

"Chris Zook uczy budować wartość firmy w oparciu o mocne strony i przewagę konkurencyjną organizacji w rdzennym obszarze jej działalności. Każdy zarządzający, menedżer i obserwator życia gospodarczego znajdzie tu całe mnóstwo użytecznych, z życia wziętych przykładów oraz przemyślanych spostrzeżeń".

 

James M. Kilts, prezes i dyrektor zarządzający, Gillette Company

 

"Ta książka to klasyka, która będzie chwalona i czytana przez liderów biznesu poważnie traktujących ekspansję. To jedna z najlepszych książek biznesowych ostatniej dekady".

 

Tom Meredith, dyrektor zarządzający, MFI Capital, były dyrektor zarządzający Dell Computer

 

Stron 183Helion