Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy

28-01-2012, 7:16
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 33 zł     
Użytkownik Antykwariatakces
numer aukcji: 2050980957
Miejscowość Rzeszów
Wyświetleń: 10   
Koniec: 25-01-2012 12:45:10

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: twarda z obwolutą
Rok wydania (xxxx): 2005
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Zook Chris, Allen James
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część 1
wyd. Helion Gliwice 2005


Odkryj sekrety trwałego i zrównoważonego wzrostu

  • Dlaczego jedynie 10% firm na całym świecie podąża ścieżką trwałego i zrównoważonego wzrostu, osiągając przy tym zyski?
  • Dlaczego duże korporacje, wieloletni liderzy rynku, padają jak muchy w starciach z nowymi -- zdawałoby się, słabymi -- konkurentami?
  • W którym momencie zarządzający -- świadomie lub nie -- wprowadzają firmę na drogę, z której nie można zawrócić?

Dobra strategia rozwoju umożliwia pełne wykorzystanie potencjału firmy w jej podstawowym, dobrze rozpoznanym obszarze działalności. Ten ponadczasowy i uniwersalny priorytet strategiczny jest źródłem przewagi konkurencyjnej i najlepszym punktem wyjścia na drodze rozwoju. Drugim ważnym elementem strategii jest ekspansja w nowych segmentach rynku "otaczających" ten podstawowy -- w ten sposób firma buduje pierścień chroniący jej rdzeń przed atakami konkurentów. Trzeci zasadniczy element każdej dobrej strategii to ciągłe dostosowywanie koncepcji rozwoju do zmian sytuacji w coraz bardziej turbulentnym otoczeniu rynkowym.

Problem wzrostu leży w pełnym wykorzystaniu fundamentalnych praw rynku i ekonomii. Autorzy dochodzą do tego wniosku w oparciu o 10-letnie badania ponad dwóch tysięcy firm technologicznych, usługowych i produkcyjnych w różnych branżach, a także wywiady przeprowadzone z ponad setką dyrektorów zarządzających. Większość koncepcji rozwoju powszechnie uważanych za skuteczne nie tworzy trwałej wartości -- a czasami nawet ją niszczy. Dzieje się tak dlatego, że twórcy i wykonawcy większości strategii rozwoju nie dostrzegają ukrytych możliwości ekspansji w podstawowym obszarze działalności firmy.


Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy