Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej...

19-01-2012, 15:05
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 43.10 zł     
Użytkownik infmaster
numer aukcji: 1998827040
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 14-01-2012 01:16:08
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książka jest NOWA,
w stanie IDEALNYM.

Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki.

Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności

Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności

Wydawnictwo: OnePress


  • Jak stworzyć skuteczny model ekspansji?
  • Jak wykorzystać mocne strony firmy w nowych obszarach działalności?
  • Jak podejmować działania w wielu różnych obszarach jednocześnie, nie rozpraszając przy tym zasobów organizacji?

W jakim kierunku pójść, kiedy firma wyeksploatuje swoje szanse strategiczne w rdzennym obszarze działalności?
Oto pytanie, z jakim muszą się zmierzyć zarządzający korporacjami na całym świecie -- wzrost firmy w jednej branży nie może trwać w nieskończoność. Ekspansja to najważniejszy cel organizacji. Nawet jeżeli firma osiągnie doskonałość w rdzennym obszarze działalności, bez ekspansji utraci przewagę konkurencyjną.

Ostatnie dekady zmieniły reguły gry rynkowej. Już nie wystarczy proste powiększanie zdolności produkcyjnych. Trzeba szukać innowacyjnych rozwiązań i zaprzęgać do tego cały potencjał organizacji. Ale czy to znaczy, że firma musi zabiegać o wzrost za wszelką cenę i realizować wszystkie "gorące" pomysły? Zdecydowanie nie -- w tej książce szczegółowo to wyjaśnimy.

Tylko 25% strategicznych planów ekspansji kończy się sukcesem. Przyczyną porażek są nierealne cele strategiczne. Jednak istnieją firmy -- jak IBM, Li & Fung, STMicroelectronics, Dell, Vodafone czy Nike -- które rozwijają się kilkakrotnie szybciej od swoich konkurentów. W tej książce omówimy wiele takich przypadków i wyciągniemy z ich analizy użyteczne wnioski.

W tej książce nie promujemy brawury ani pokazowych wyczynów w zarządzaniu, ale konsekwentne planowanie i realizowanie strategii wzrostu przedsiębiorstwa wchodzącego w nowe obszary działalności. Przeczytaj tę książkę, a znajdziesz odpowiedzi na kluczowe pytania dotyczące ekspansji firmy:

  • Jak poszukiwać atrakcyjnych nowych obszarów, o które można poszerzyć działalność? Jak często udaje się osiągnąć w nich sukces?
  • Jak decydować, który nowy segment zaatakować?
  • Jakie są cechy i źródła najtrwalszych strategii wzrostu w nowych obszarach działalności?
  • Kiedy ekspansja ma największy sens, a kiedy jest ostatnią deską ratunku?
  • Jakie są najważniejsze czynniki organizacyjne pobudzające i hamujące wzrost w nowych obszarach?
  • Jak zmieniać strukturę organizacji i jej model działalności w procesie ekspansji


Spis treści:

O Autorze (7)

Podziękowania (9)

Przedmowa (11)

1. Kryzys wzrostu (15)
Niebezpieczne posunięcia poza głównym obszarem działalności (15)

2. Wyobrażenie ideału (43)
Pierwsza zasada wzrostu na obszarach pobocznych (43)

3. Ocena ruchów ekspansywnych (73)
Dostosowywanie chęci do możliwości (73)

4. Planowanie ruchów ekspansywnych (103)
Wzmacnianie działalności podstawowej a inwestycje na obszarach pobocznych (103)

5. Wykonywanie ruchów ekspansywnych (129)
Zarządzanie kwestiami organizacyjnymi mającymi największy wpływ na sukces lub porażkę (129)

6. Transformacja poprzez ruchy ekspansywne (157)
Ponowne definiowanie działalności podstawowej (157)

Posłowie (169)

Dodatek (173)

Bibliografia (175)

Skorowidz (181)

Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności

Szybka wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty.

Przy zakupie powyżej 190zł
dostawa kurierem GRATIS

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zobacz nasze pozostałe aukcje