Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Strategia sukcesu Ty Montague - NOWA!

10-07-2015, 11:56
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 17.70 zł     
Użytkownik DeFacto_outlet
numer aukcji: 5500877487
Miejscowość Grodzisk Mazowiecki
Wyświetleń: 1   
Koniec: 10-07-2015 11:45:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2013
Kondycja: bez śladów używania
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

email:

[zasłonięte]@defacto-outlet.pl

TEL. 22[zasłonięte]468-85

Zakupione książki wysyłamy do 48h od chwili zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

 

 

 

 

PayU

 

lub

 

Wpłata na konto:

TREGER AND CO.

SPÓŁKA KOMANDYTOWA

ul. M.Langiewicza 5

05-825 Grodzisk Mazowiecki

 

ING BANK

77 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]9530090 [zasłonięte] 304943


WAŻNE !

Dokonując wpłaty na powyższe konto proszę podać NICK oraz numer/y aukcji.

1. W tytule przelewu proszę o podanie wyłącznie swój NICK oraz nr aukcji.

 

2. Przy zamówieniu większej ilości książek ustalamy wspólny koszt wysyłki.

 

3. Na życzenie wystawiamy faktury VAT.

 

4. Nie wysyłamy książek za pobraniem.

 

Szczegółowy REGULAMIN dostępny w zakładce

"strona o nas"

 

 

Strategia sukcesu

 

Autor: Ty Montague

Wydawnictwo: Buchmann

Rok wydania: 2013


Format: 155x234mm

Ilość stron: 240

Oprawa: miękka

stan: NOWA

 

 

17,70

DODAJ  WYBRANE  KSIĄŻKI  DO KOSZYKA  
POZNAJ  KOSZT  DOSTAWY DLA  CAŁEGO  ZAMÓWIENIA

KUPUJĄC NA NASZYCH AUKCJACH ZA PRZESYŁKĘ PŁACISZ TYLKO RAZ !!!

 

 

Jak połączyć historię i działania w celu przekształcenia swojej firmy?
Autor przedstawia pogłębioną wersję marketingu narracyjnego. Przekonuje, że w dzisiejszym świecie do przyciągnięcia uwagi klientów nie wystarcza już opowiadanie historii. Teraz trzeba pokazać, że firma tworzy opowieść i żyje tą opowieścią razem z klientami. Wartki, usystematyzowany wykład i. praktyczne przykłady sprawiają, że książka jest dobrym poradnikiem biznesowym