|
Czy to będzie dobry rok dla Twojej firmy?
„TAK! Jeśli stosujesz tę sprawdzoną strategię przeznaczoną dla polskich przedsiębiorstw
Kiedy kilka prostych zmian w funkcjonowaniu zwykłej, polskiej firmy sprawia, że w ciągu 4 miesięcy liczba klientów wzrasta o 420% a czysty zysk o 300%, to musi w tym coś być.
Kiedy jedne przedsiębiorstwa zwalniają pracowników i tną wszelkie koszty tylko po to, by jakoś utrzymać się na rynku, a inne, w tym samym czasie zwiększają zatrudnienie, ciągle zdobywają nowych klientów i notują stały wzrost zysków, to chyba warto poznać na czym polega ich Strategia Sukcesu, prawda?
Oto System Strategii, który pozwala w łatwy sposób zmodernizować firmę – bez żadnych dodatkowych kosztów - by oparła się ona każdej recesji i przynosiła coraz większe zyski, a jej właściciel poświęcał coraz mniej czasu na pracę w firmie.
Co zapewnia System Strategii:
- Dzięki Systemowi łatwiej i szybciej pozyskujesz nowych klientów.
- Jest lekarstwem dla przedsiębiorców na chroniczny brak wolnego czasu dla siebie i rodziny.
- Przestajesz przejmować się niespodziewanymi zdarzeniami, bo dobrze wiesz, co będziesz robić jutro, za miesiąc, rok, a nawet za 10 lat. Daje Ci to poczucie bezpieczeństwa i stabilności.
- Koniec z marnowaniem czasu na zbędne rzeczy, które pozbawiają Twoją firmę efektywności.
- Poświęcasz mniej czasu na pracę w firmie, a dochody w tym samym czasie rosną - biznes doskonale funkcjonuje przy minimalnym udziale właściciela.
- Praca, zamiast Cię męczyć daje Ci więcej satysfakcji i zawsze jesteś wypoczęty.
Oto co wydarzyło się u mechanika samochodowego, który zaczął wdrażać System Strategii:
Po 6 miesiącach zadzwonił do mnie mój mechanik i przypomniał mi o przeglądzie okresowym, który powinienem wykonać w najbliższym czasie. Po krótkiej rozmowie ustaliliśmy dzień i godzinę przeglądu.
Gdy wjeżdżałem do warsztatu, zauważyłem reklamę na słupie — zgodną z moimi sugestiami. Ponadto miłym zaskoczeniem było zobaczenie 4 nowych pracowników i 3 nowych stanowisk serwisowych. W progu przywitał mnie mój mechanik i od razu wręczył mi pieniądze za naprawę sprzed pół roku — zgodnie z umową — dodając, że odtąd wszelkie naprawy i przeglądy u niego mam gratis.
Zapytałem, czy jest zadowolony z wyników. Odpowiedział, że na początku miał mieszane uczucia co do mojej propozycji, ale po przemyśleniach zdecydował się na wprowadzenie zmian według moich pomysłów. Ostatecznie zdecydował się na taki krok, ponieważ nic nie ryzykował — oprócz kilkuset złotych na zmianę reklamy i druk naklejek oraz kart gwarancyjnych.
Zapytałem, co się stało, gdy zmienił reklamę. Powiedział, że w pierwszym tygodniu przyjechało do niego o jakieś 10–15% więcej klientów tylko z usterkami alternatorów i rozruszników. Po miesiącu miał dziesięciokrotny wzrost telefonów od klientów, którzy mają problemy z uruchomieniem samochodu. Zatrudnił więc pracownika, który miał za zadanie odbierać telefony od klientów, notować adresy i jeździć na miejsce do klienta, wstępnie diagnozować usterki i ewentualnie holować do warsztatu auto. To z kolei doprowadziło do tego, że nie był w stanie sam obsłużyć takiej liczby aut. Zatrudnił więc kolejnych 2 pracowników.
Po 4 miesiącach liczba klientów wzrosła o 420%, a zysk o 300%. Zatrudnił osobę do biura, która od tej pory miała dbać o bazy danych klientów, odbieranie i rozmowy telefoniczne z klientami i o pozostałe rzeczy papierkowe w firmie. W chwili, gdy z nim rozmawiałem, obsługiwał około 5 razy więcej klientów niż przed 6 miesiącami.
Jego zyski wzrosły o mniej więcej 350% i ciągle rosły. Zapytał mnie, co dalej ma robić, bo nie ma już więcej miejsca na placu do utworzenia nowych stanowisk serwisowych. Poleciłem mu, aby stopniowo i rozsądnie podnosił cenę na swoje usługi i rozejrzał się za miejscem, gdzie mógłby otworzyć następny zakład.
Jak to działa?
Wyobraź sobie, że masz przedsiębiorstwo z 3 działami a każdy z nich pracuje na własną rękę, jakby był jedyny w firmie. Marketing promuje żyletki, handlowcy starają się sprzedać opony a produkcja wytwarza siekiery. Jak daleko zajdzie taka firma?
Podobnie dzieje się w każdym przedsiębiorstwie, które nie ma jasno określonej strategii. Działania nie są w pełni skoordynowane, podporządkowane jednemu, wyznaczonemu celowi. Firma działa doraźnie, bez wytyczonego kierunku i planu działania. W ten sposób marnuje potencjał, który w niej drzemie i może jej zapewnić doskonałą wydajność i skuteczność, a właścicielowi mnóstwo wolnego czasu, bez obaw o jej funkcjonowanie.
System Strategii polega na określeniu celu i dopasowaniu do niego działań, w następujących obszarach, zadając sobie następujące pytania:
- ZARZĄDZANIE CZASEM: Jak zarządzać czasem i delegować sprawy,
aby osiągnąć zakładane rezultaty celu?
- KLIENT: Jakiego typu klienci pozwolą mi najlepiej i najszybciej osiągnąć cel? Jak ich obsługiwać, aby najszybciej dotrzeć do celu? Jaki jest profil mojego idealnego klienta? Co robić, aby zadowolić klientów, dzięki którym najszybciej osiągnę cel?
- OFERTA, REKLAMA: Do kogo kieruję reklamę? Komu przedstawiam swoje oferty? Co jest ważne dla mojego idealnego klienta? Jak napisać reklamę, aby przyciągnąć klientów zgodnych z profilem idealnego klienta? Jak realizacja oferty wpływa na osiągane rezultaty celu?
- SPRZEDAŻ: Czy moja sprzedaż jest odpowiednia do osiągnięcia zakładanych rezultatów? Czy moi klienci są zadowoleni z obsługi sprzedaży? Czy to, co sprzedaję, jest zgodne z moją ofertą? Czy sprzedaż powoduje, iż mój klient jest zadowolony z zakupu i czy do mnie wróci?
- WSPÓŁPRACOWNICY: Czy mam odpowiednich pracowników lub znam odpowiednie osoby, które potrafiłyby współuczestniczyć w realizacji założeń strategii? Czy te osoby są chętne do realizacji założeń strategii? Czy jestem w stanie zmotywować te osoby do współuczestnictwa
w realizacji założeń strategii? Czy koszty motywacji współpracowników pozwalają mi realizować założenia strategii?
- INTERNET: Jak mogę wykorzystać Internet do realizacji strategii? Jaki sposób komunikacji internetowej najbardziej odpowiada mojemu idealnemu klientowi? Jak mogę promować swój produkt w Internecie, by trafiał on do osób zgodnych z profilem mojego idealnego klienta?
System Strategii doskonale sprawdza się w polskich warunkach, ponieważ został stworzony w Polsce i przez polskiego przedsiębiorcę. Jest prosty, praktyczny i elastyczny – łatwy do zastosowania w każdego rodzaju działalności.
Co kryje w sobie System Strategii:
- Jak uniknąć 'zamkniętego koła', przez które przedsiębiorcy nieświadomie prowadzą swoje firmy do upadku?
- Jak postępować z klientami – prosta rada, która sprawi, że będą oni nas cenić z powodu jednej cechy, dzięki której zyskujemy stałych klientów na długie lata.
- Podstawowa zasada w podejściu do klienta, która pozwoli Ci określić co mu zaoferować, by chętnie kupował tylko u Ciebie.
- Jeden czynnik, bez którego reklama przestaje być skuteczna i każde pieniądze, jakie na nią wydasz są wyrzucone w błoto. Dzięki jednemu elementowi przestaniesz się martwić o zdobywanie nowych klientów.
- Jakie są cechy dobrej reklamy, przetestowane w polskiej rzeczywistości na przykładzie warsztatu samochodowego.
- Czym się różni reklama ukryta od jawnej i jakie korzyści można dzięki niej osiągnąć w bardzo krótkim czasie.
- Rzadko stosowany sposób zdobywania nowych klientów, który nie wymaga żadnych dodatkowych nakładów finansowych a okazuje się wyjątkowo skuteczny.
- Co, oprócz sprzedawanego produktu powinieneś dawać klientowi podczas sprzedaży, aby ciągle wracał, robiąc u Ciebie kolejne zakupy?
- Co robią firmy, które skutecznie sprzedają, aby zyskać pełne zaufanie klientów, dzięki czemu, nawet w natłoku innych ofert klient zawsze wybierze Twoją?
- W jakim momencie wręczać klientowi upominek, aby chciał zawsze kupować u Ciebie?
- Jak w praktyce możesz wykorzystać 2 zawsze skuteczne sposoby zwiększania sprzedaży – łatwe do naśladowania przykłady dla każdego.
- Podstawowe błędy, nieświadomie popełniane przez pracodawcę i przyczyniające się do spadku wydajności pracowników i gorszej obsługi klientów.
- Jak sprawić, by konkurencja Cię polubiła i dzięki temu zwiększała się Twoja sprzedaż? 3 główne korzyści ze współpracy z konkurencją
- Na czym polega różnica pomiędzy skuteczną stroną internetową, a zwykłą, która nie zwiększa sprzedaży? Co obowiązkowo musi się znaleźć na firmowej stronie?
- Czy firma może odnieść sukces bez opracowanej strategii? Odpowiedź autora Cię zaskoczy...
- Ile kosztuje brak strategii w Twoim biznesie?
- Czym wyróżniają się osoby, prowadzące przedsiębiorstwo strategicznie i dlaczego są szczęśliwsze, uśmiechnięte oraz mają więcej wolnego czasu na realizację swoich marzeń? Jak stać się członkiem tej grupy?
- Jak w prosty sposób samodzielnie zmotywować się do doskonalenia swojego biznesu, dzięki czemu zapewnisz firmie stały i przewidywalny rozwój a sobie więcej czasu i mniej zmartwień o funkcjonowanie przedsiębiorstwa?
- Jak system strategii wspiera systematyczne osiąganie Twoich celów i zamierzeń?
- Jakiego typu klienci pozwolą Ci najlepiej i najszybciej osiągnąć twoje cele?
- Zadziwiająco prosty sposób mierzenia efektywności, który bezlitośnie ujawnia ile czasu tracisz na niepotrzebne działania. Efekt Cię zaskoczy – nigdy byś o tym nie pomyślał.
- Prosty sposób na skrócenie czasu pracy bez zmniejszania jej wydajności.
- Skuteczna technika zarządzania czasem, bez której możesz zapomnieć o dynamicznym rozwoju firmy i wolnym czasie dla siebie.
Kto nie potrzebuje Systemu Strategii?
Jeżeli jesteś właścicielem firmy, która stale dynamicznie się rozwija, a Ty masz mnóstwo czasu dla siebie i dla rodziny, to System nie jest dla Ciebie. Oznacza to, że nie potrzebujesz tych technik łatwego zdobywania nowych klientów i zarządzania firmą, które zapewniają jej ciągły wzrost zysków, nawet w czasie recesji, jaka najprawdopodobniej nas wkrótce czeka.
Jeśli jednak nie jest u Ciebie tak różowo, to im szybciej zdecydujesz się na wdrożenie Systemu Strategii, tym prędzej zobaczysz rezultaty. Zwlekanie z decyzją tylko opóźnia ten sukces i zabiera Ci radość i satysfakcję, z prowadzenia świetnego biznesu.
Dowody skuteczności Systemu Strategii
Czy znasz już historię pana Adama Mierzwiaka, który w marcu 2008 roku zaczął wprowadzać strategię Systemu w swojej firmie Rubikon? Mówi on między innymi tak: „Zyskałem wolny czas i nowe źródła dochodów pozwalające zatrudnić nowych pracowników tym samym odciążając siebie z konieczności wykonywania pewnych prac osobiście”.
Jeżeli jeszcze nie jesteś w pełni przekonany o tym, że wprowadzenie Systemu Strategii zapewni Ci nowe źródła dochodów i więcej czasu dla siebie, to mam dla Ciebie propozycję.
Zanim zdecydujesz się zakupić przewodnik po Systemie Strategii – przetestuj jeden z jego elementów. Przekonaj się samodzielnie jak wygląda i działa System Strategii 'od środka'.
Ile warty jest System Strategii Sukcesu Twojej Firmy?
Przeciętne miesięczne wynagrodzenie w sektorze przedsiębiorstw w październiku 2008 r. wyniosło 3241,81 zł. A ile zarabia Twoja firma w miesiącu? Porównaj to ze śmiesznie niską ceną Systemu Strategii, która może KILKUKROTNIE zwiększyć Twoje dochody.
A ile wart jest wolny czas jaki zyskasz dzięki Systemowi Strategii? Przypuszczam, że jest bezcenny, bo nie da się go kupić za żadne pieniądze.
Zdecyduj i wprowadź Nową Jakość do swojego życia
|
|