Bądź ambitny... Wstąp do skarbnicy wiedzy...
KSIĘGARNIA NA ROCHA
ul.Św.Rocha 13/15 lok.117 15-879 Białystok
tel. 512 [zasłonięte] 831
e-mail: [zasłonięte]@na-rocha.pl
LITERATURA FACHOWA
biznes, ekonomia, psychologia biznesu, prawo, historia, militaria, filozofia,
teologia, religia, literatura dla tłumaczy, tajemnice świata
KSIĘGARNIA NA ROCHA
...to księgarnia z pasją...
Nr konta bankowego: 96 1090 [zasłonięte] 2[zasłonięte]5870001 [zasłonięte] 099725 ( Bank Zachodni WBK - 2 Oddział w Białymstoku)
|
UWAGA! Koszt przesyłki podany na aukcji dotyczy zakupu jednej książki. W przypadku zakupu dwóch i więcej książek prosimy o sprawdzenie cennika dostawy podanego przy aukcji lub kontakt poprzez e-mail w celu ustalenia kosztów przesyłki.
Tytuł: Strategia sukcesu firmy
Autor: Sebastian Kątek
Wydawnictwo: Złote Myśli
Ilość stron: 102
Okładka: kolorowa, miękka
Format: A5
ISBN:[zasłonięte]978-8382-726-2
Czy to będzie dobry rok dla Twojej firmy?
„TAK! Jeśli stosujesz tę sprawdzoną strategię przeznaczoną dla polskich przedsiębiorstw
Kiedy kilka prostych zmian w funkcjonowaniu zwykłej, polskiej firmy sprawia, że w ciągu 4 miesięcy liczba klientów wzrasta o 420% a czysty zysk o 300%, to musi w tym coś być.
Kiedy jedne przedsiębiorstwa zwalniają pracowników i tną wszelkie koszty tylko po to, by jakoś utrzymać się na rynku, a inne, w tym samym czasie zwiększają zatrudnienie, ciągle zdobywają nowych klientów i notują stały wzrost zysków, to chyba warto poznać na czym polega ich Strategia Sukcesu, prawda?
Oto System Strategii, który pozwala w łatwy sposób zmodernizować firmę – bez żadnych dodatkowych kosztów - by oparła się ona każdej recesji i przynosiła coraz większe zyski, a jej właściciel poświęcał coraz mniej czasu na pracę w firmie.
Co zapewnia System Strategii: •Dzięki Systemowi łatwiej i szybciej pozyskujesz nowych klientów. •Jest lekarstwem dla przedsiębiorców na chroniczny brak wolnego czasu dla siebie i rodziny. •Przestajesz przejmować się niespodziewanymi zdarzeniami, bo dobrze wiesz, co będziesz robić jutro, za miesiąc, rok, a nawet za 10 lat. Daje Ci to poczucie bezpieczeństwa i stabilności. •Koniec z marnowaniem czasu na zbędne rzeczy, które pozbawiają Twoją firmę efektywności. •Poświęcasz mniej czasu na pracę w firmie, a dochody w tym samym czasie rosną - biznes doskonale funkcjonuje przy minimalnym udziale właściciela. •Praca, zamiast Cię męczyć daje Ci więcej satysfakcji i zawsze jesteś wypoczęty.
Oto co wydarzyło się u mechanika samochodowego, który zaczął wdrażać System Strategii:
Po 6 miesiącach zadzwonił do mnie mój mechanik i przypomniał mi o przeglądzie okresowym, który powinienem wykonać w najbliższym czasie. Po krótkiej rozmowie ustaliliśmy dzień i godzinę przeglądu.
Gdy wjeżdżałem do warsztatu, zauważyłem reklamę na słupie — zgodną z moimi sugestiami. Ponadto miłym zaskoczeniem było zobaczenie 4 nowych pracowników i 3 nowych stanowisk serwisowych. W progu przywitał mnie mój mechanik i od razu wręczył mi pieniądze za naprawę sprzed pół roku — zgodnie z umową — dodając, że odtąd wszelkie naprawy i przeglądy u niego mam gratis.
Zapytałem, czy jest zadowolony z wyników. Odpowiedział, że na początku miał mieszane uczucia co do mojej propozycji, ale po przemyśleniach zdecydował się na wprowadzenie zmian według moich pomysłów. Ostatecznie zdecydował się na taki krok, ponieważ nic nie ryzykował — oprócz kilkuset złotych na zmianę reklamy i druk naklejek oraz kart gwarancyjnych.
Zapytałem, co się stało, gdy zmienił reklamę. Powiedział, że w pierwszym tygodniu przyjechało do niego o jakieś 10–15% więcej klientów tylko z usterkami alternatorów i rozruszników. Po miesiącu miał dziesięciokrotny wzrost telefonów od klientów, którzy mają problemy z uruchomieniem samochodu. Zatrudnił więc pracownika, który miał za zadanie odbierać telefony od klientów, notować adresy i jeździć na miejsce do klienta, wstępnie diagnozować usterki i ewentualnie holować do warsztatu auto. To z kolei doprowadziło do tego, że nie był w stanie sam obsłużyć takiej liczby aut. Zatrudnił więc kolejnych 2 pracowników.
Po 4 miesiącach liczba klientów wzrosła o 420%, a zysk o 300%. Zatrudnił osobę do biura, która od tej pory miała dbać o bazy danych klientów, odbieranie i rozmowy telefoniczne z klientami i o pozostałe rzeczy papierkowe w firmie. W chwili, gdy z nim rozmawiałem, obsługiwał około 5 razy więcej klientów niż przed 6 miesiącami.
Jego zyski wzrosły o mniej więcej 350% i ciągle rosły. Zapytał mnie, co dalej ma robić, bo nie ma już więcej miejsca na placu do utworzenia nowych stanowisk serwisowych. Poleciłem mu, aby stopniowo i rozsądnie podnosił cenę na swoje usługi i rozejrzał się za miejscem, gdzie mógłby otworzyć następny zakład.
|