Strategia reklamy marki, produktów i usług
Autor: Agnieszka Dejnaka
ISBN Książki drukowanej: 83-7361-791-4, 837[zasłonięte]7914
Data wydania książki drukowanej: 2[zasłonięte]005-11
Format: A5
Numer z katalogu: 2761
Poznaj tajniki skutecznej reklamy
Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Czy jednak możemy tak powiedzieć o każdej reklamie? Ile reklam staje się tematem żartów, parodii, krytyki a nawet skandali? Ile z nich skutecznie odstrasza potencjalnych klientów zamiast ich zachęcić? Stworzenie oryginalnej kampanii reklamowej, której efektem będzie zainteresowanie produktem, usługą lub firmą, jest sporym wyzwaniem nie tylko dla agencji reklamowej, ale również dla osoby koordynującej ten proces z ramienia zleceniodawcy. Wybór odpowiedniej grupy docelowej oraz mediów wykorzystywanych przy promocji to kluczowe elementy skutecznej kampanii reklamowej.
Książka "Strategia reklamy marki, produktów i usług" opisuje szczegółowo wszystkie zagadnienia związane z kampaniami reklamowymi. Czytając ją dowiesz się, jakie miejsce w działaniach marketingowych zajmuje reklama oraz jak wpływa na postrzeganie firmy i jej produktów. Poznasz różne rodzaje przekazu reklamowego i nauczysz się dobierać odpowiednią formę reklamy do promowanych towarów lub usług. W książce znajdziesz również praktyczne porady dotyczące przygotowywania schematu identyfikacji wizualnej firmy i materiałów promocyjnych oraz planowania skutecznych kampanii reklamowych z wykorzystaniem różnych mediów.
Modele i funkcje reklamy
Określenie potrzeb klienta
Slogany reklamowe i reklama wizualna
Identyfikacja wizualna firmy -- logotyp, liternictwo i kolorystyka
Projektowanie reklam prasowych
Reklama internetowa i multimedialna
Kampanie reklamowe w radiu i telewizji
Reklama zewnętrzna
Projektowanie kompleksowych kampanii reklamowych
Recenzje
Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Czy jednak możemy tak powiedzieć o każdej reklamie? Ile reklam staje się tematem żartów, parodii, krytyki a nawet skandali Ile z nich skutecznie odstrasza potencjalnych klientów zamiast ich zachęcić? Stworzenie oryginalnej kampanii reklamowej, której efektem będzie zainteresowanie produktem, usługą lub firmą, jest sporym wyzwaniem nie tylko dla agencji reklamowej, ale również dla osoby koordynującej ten proces z ramienia zleceniodawcy. Wybór odpowiedniej grupy docelowej oraz mediów wykorzystywanych przy promocji to kluczowe elementy skutecznej kampanii reklamowej.
Książka "Strategia reklamy marki, produktów i usług" dr Agnieszki Dejnaki opisuje szczegółowo wszystkie zagadnienia związane z kampaniami reklamowymi. Czytając ją można dowiedzieć, jakie miejsce w działaniach marketingowych zajmuje reklama oraz jak wpływa na postrzeganie firmy i jej produktów. Pozwala poznać różne rodzaje przekazu reklamowego i uczy dobierać odpowiednią formę reklamy do promowanych towarów lub usług.
W książce znajdują się również praktyczne porady dotyczące przygotowania schematu identyfikacji wizualnej firmy i materiałów promocyjnych oraz planowania skutecznych kampanii reklamowych z wykorzystaniem różnych mediów.
Gifts Journal MZ; zima 2007
1. Miejsce reklamy w działaniach marketingowych firmy (5)
- 1.1. Dlaczego reklama? (5)
- 1.2. Podejmowanie decyzji przez klienta. Wpływ reklamy (24)
2. Kreatywna i efektywna reklama (41)
- 2.1. Komunikacja słowem (41)
- 2.2. Tworzenie reklam obrazem (54)
- 2.3. Identyfikacja wizualna firmy i jej rola w reklamie (63)
3. Warsztat reklamy, czyli co i jak zrobić (73)
- 3.1. Jak wykonać identyfikację wizualną firmy? (73)
- 3.2. Reklama prasowa, której nie przeoczysz (84)
- 3.3. Internet, czyli jak się zareklamować? (96)
- 3.4. Reklama radiowa i telewizyjna (107)
- 3.5. Reklama zewnętrzna (115)
4. Planowanie, wykonanie i badanie końcowego efektu reklam (123)
- 4.1. Kampania reklamowa firmy (123)
- 4.2. Kampania reklamowa w Internecie (132)
A Zalety i wady różnych form reklam (137) B Identyfikacja wizualna firmy Seven Heaven (139) C Spis rysunków i tabel (155) D Bibliografia (163) Skorowidz (167)
Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Czy jednak możemy tak powiedzieć o każdej reklamie? Ile reklam staje się tematem żartów, parodii, krytyki a nawet skandali Ile z nich skutecznie odstrasza potencjalnych klientów zamiast ich zachęcić? Stworzenie oryginalnej kampanii reklamowej, której efektem będzie zainteresowanie produktem, usługą lub firmą, jest sporym wyzwaniem nie tylko dla agencji reklamowej, ale również dla osoby koordynującej ten proces z ramienia zleceniodawcy. Wybór odpowiedniej grupy docelowej oraz mediów wykorzystywanych przy promocji to kluczowe elementy skutecznej kampanii reklamowej.
Książka "Strategia reklamy marki, produktów i usług" dr Agnieszki Dejnaki opisuje szczegółowo wszystkie zagadnienia związane z kampaniami reklamowymi. Czytając ją można dowiedzieć, jakie miejsce w działaniach marketingowych zajmuje reklama oraz jak wpływa na postrzeganie firmy i jej produktów. Pozwala poznać różne rodzaje przekazu reklamowego i uczy dobierać odpowiednią formę reklamy do promowanych towarów lub usług.
W książce znajdują się również praktyczne porady dotyczące przygotowania schematu identyfikacji wizualnej firmy i materiałów promocyjnych oraz planowania skutecznych kampanii reklamowych z wykorzystaniem różnych mediów.
Gifts Journal MZ; zima 2007