Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

STRATEGIA REKLAMOWA- Jacek Kall -PWE- 2011 - WYS.0

09-03-2012, 21:05
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 45.90 zł     
Użytkownik NEMEZIR1
numer aukcji: 2111956943
Miejscowość Rybnik
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 5   
Koniec: 10-03-2012 21:50:49

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2011
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

szablon

Księgarnia Oświatowo-Szkolna "Nemezis"

ul.Gen.Hallera 26
44-200 Rybnik

Nip:642[zasłonięte]100-54

e-mail : [zasłonięte]@wp.pl

32/ 42 38 340 od godz 10-16

- Wpłata na konto:
   88 1560 [zasłonięte] 001335
        1992 [zasłonięte] 438601
- Za pobraniem

PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK
-Poczta  Polska
-Kurier

STRATEGIA REKLAMOWA- Jacek Kall -PWE- 2011 - WYS.0


 

Strategia reklamowa

 

 

Jacek Kall

Karolina Janiszewska

PWE

Oprawa: Miękka

Format: 14.5x20.5cm

Ilość stron: 156

Wydanie: 1

Rok wydania: 2011

 

 

 

 

 


  

 

Spojrzenie Autorów - Karoliny Janiszewskiej i Jacka Kalla - na wykorzystanie reklamy w firmie jest odmienne od większości ujęć prezentowanych w polskojęzycznych pozycjach. Autorzy widzą reklamę z bardzo pragmatycznego punktu widzenia, jako narzędzie, które powinno być stosowane przez firmy, aby osiągnąć bardzo konkretne, wymierne cele biznesowe. Dlatego nie koncentrują się na aspektach kreacji reklam, ale na opracowaniu strategii reklamy i jej dopasowaniu do celów firmy. 

Proponowane podejście, a także język, jakim książka została napisana, ułatwią Czytelnikowi (menedżerowi marki czy menedżerowi produktu lub pracownikowi agencji reklamowej) lepsze zrozumienie, na czym w istocie polega strategia reklamy, mimo, że nie została zapełniona analizami konkretnych czasów.

 

Książka Strategia reklamowa:

• wyjaśnia, jak zaplanować kampanię reklamową;

• przybliża sposoby określania adresatów, celów i treści reklamy;

• omawia, w jaki sposób ustalić zakres wykorzystania mediów w kampanii reklamowej i jakie to mają być media;

• prezentuje różnice kulturowe w komunikacji werbalnej i niewerbalnej;

• przedstawia metody mierzenia skuteczności reklamy.

 

 

 

*************

 DROGI KLIENCIE,
       KUPUJĄC KSIĄŻKI NA KILKU NASZYCH AUKCJACH,
ZA WYSYŁKĘ PŁACISZ RAZ, LUB - NIC JEŻELI WYBIERZESZ OPCJĘ
         LIST EKONOMICZNY - ZAWSZE 0,00 ZŁ !!!!!!!!!!!!!