Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Strategia reklamowa [nowa]

08-03-2012, 0:21
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 38.80 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2107685094
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 8   
Koniec: 09-03-2012 01:49:01
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Strategia reklamowa
Janiszewska Karolina, Kall Jacek

Strategia reklamowa
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]08197
  • liczba stron: 176
  • Okładka: kartonowa foliowana
  • Wydawnictwo: pwe
  • Wymiary: 145 x 205 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-10
  • Opis

    Spojrzenie Autorów - Karoliny Janiszewskiej i Jacka Kalla - na wykorzystanie reklamy w firmie jest odmienne od większości ujęć prezentowanych w polskojęzycznych pozycjach. Autorzy widzą reklamę z bardzo pragmatycznego punktu widzenia, jako narzędzie, które powinno być stosowane przez firmy, aby osiągnąć bardzo konkretne, wymierne cele biznesowe. Dlatego nie koncentrują się na aspektach kreacji reklam, ale na opracowaniu strategii reklamy i jej dopasowaniu do celów firmy. Proponowane podejście, a także język, jakim książka została napisana, ułatwią Czytelnikowi (menedżerowi marki czy menedżerowi produktu lub pracownikowi agencji reklamowej) lepsze zrozumienie, na czym w istocie polega strategia reklamy, mimo, że nie została zapełniona analizami konkretnych czasów.Książka Strategia reklamowa:- wyjaśnia, jak zaplanować kampanię reklamową;- przybliża sposoby określania adresatów, celów i treści reklamy;- omawia, w jaki sposób ustalić zakres wykorzystania mediów w kampanii reklamowej i jakie to mają być media;- prezentuje różnice kulturowe w komunikacji werbalnej i niewerbalnej;- przedstawia metody mierzenia skuteczności reklamy.

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa