Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Strategia marki Altkorn Jerzy

12-10-2014, 20:38
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 30 zł     
Użytkownik Sanarksiegarnia
numer aukcji: 4602016812
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 13   
Koniec: 12-10-2014 19:13:08

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1999
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


 

e-mail: [zasłonięte]@gmail.com
tel: 510 [zasłonięte] 753








Stron: 194 strony
Format: 15.0x21.0cm
Rok wydania: 1999
Oprawa: Miękka



Strategia marki

Altkorn Jerzy

Pierwsza na rynku wydawniczym pozycja poświęcona strategii marki, a przecież marka stanowi jedno z podstawowych narzędzi marketingowych. Dobra marka pomaga bowiem zdobyć i utrzymać rynki oraz jest wyznacznikiem wartości firmy. W książce na uwagę zasługuje uporządkowanie podstawowych pojęć oraz jasna ich klasyfikacja, ułatwiająca Czytelnikowi zrozumienie złożonej problematyki związanej z marką. Bardzo ciekawe są rozważania Autora na temat znaku i funkcji marki, a zwłaszcza zagadnienia związane z kompozycją znaków, takie np. jak abstrakcyjność czy realizm, dynamika czy statyczność znaku. Książkę zamyka rozdział traktujący o internacjonalizacji i globalizacji marek, będący niejako podsumowaniem. Autor przedstawił w nim trzy różna podejścia do tych procesów (amerykańskie, japońskie i europejskie), pokazując możliwości ekspansji marek na rynkach i zwracając uwagę na dylematy współczesnej cywilizacji. Dzięki licznym przykładom Czytelnik zrozumie zagadnienia poruszane w książce.


Spis treści

Rozdział 1
Anatomia marki

Pojęcie i rola marki
Funkcjonalne i wirtualne elementy marki
Warstwy markowego produktu
Różnicowanie marki
Determinanty silnej marki
Przeistaczanie się marki w nazwę kategorii produktu

Rozdział 2
Wizerunek marki

Tożsamość a wizerunek marki
Wizerunek marki a samowizerunek konsumenta
Typy i źródła wizerunku marki
Cykl życia marki

Rozdział 3
Sponsorowanie marki

Pojęcie i elementy sponsorowania marki
Oznaczać czy nie oznaczać marką
Marka firmy, czyli grunt to dobra rodzina
Marka pośredników handlowych i marka producentów
Marka mieszana
Eurobranding i euromarka

Rozdział 4
Nazwa marki

Pojęcie i rola nazwy marki
Ogólne kryteria projektowania nazw marek
Nazwa marki jako komunikat perswazyjny
Nazewnicza motywacja
Sposoby tworzenia nazw marek

Rozdział 5
Znak marki

Pojęcie znaku marki
Funkcje znaku marki i kryteria jako racjonalności
Niektóre problemy kompozycji znaków
Rodzaje logo i logotypów

Rozdział 6
Marka jako przedmiot transakcji

Kreować czy kupować markę?
Strategiczne cele organizacji a sposoby uzyskiwania marki

Rozdział 7
Internacjonalizacja i globalizacja marek

Trzy podejścia do marki
Determinanty globalizacji marki






© PanelReklamowy