Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

STRATEGIA MAREK WŁASNYCH / KUMAR NIRMALYA / 2010

24-01-2012, 5:45
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 47.90 zł     
Użytkownik nemezir
numer aukcji: 2004285715
Miejscowość Rybnik
Wyświetleń: 6   
Koniec: 16-01-2012 19:17:49

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



 


  
Strategia marek własnych
Kumar Nirmalya, Steenkamp Jan-Benedict E.M.

ZARZĄDZANIE I MARKETING
Wolters Kluwer Polska
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 212
Oprawa: Miękka


***
W wielu branżach marki własne stanowią ogromną konkurencję dla marek producenckich. Na ogół jednak wielkie firmy bagatelizują zagrożenie ze strony marek sklepowych. Nadal panuje bowiem przekonanie, że marki własne to produkty gorszej jakości, którymi konsumenci szybko się znudzą. Autorzy książki, którzy przez ostatnie dziesięć lat zajmowali się tym zagadnieniem, pracując jako konsultanci i wykładowcy seminariów dla kadry kierowniczej obalają ten mit. Korzystając z badań własnych i doświadczenia innych badaczy, analizują strategie detalistów wobec marek własnych i zachęcają producentów marek do opracowania skutecznych metod reagowania. Proponują albo rywalizację, albo współpracę z dostawcami marek własnych. W przeciwieństwie do wielu konsultantów i specjalistów ds. marketingu twierdzą, że cudowny środek rozwiązujący problemy producentów marek z markami sklepowymi istnieje. Jedynie ciężką pracą i konsekwencją można zmniejszyć zagrożenie.

Osiągnięciu tego celu służy siedem strategicznych koncepcji:
zmiana nastawienia
skuteczna współpraca
innowacyjność
selektywna walka
konkurencyjne ceny
stała poprawa jakości
kreatywność w działaniach rynkowych
W książce zamieszczono studia przypadków i praktyczne wskazówki umożliwiające menedżerom podejmowanie jak najkorzystniejszych działań w nowych warunkach. To lektura obowiązkowa dla każdego producenta, detalisty i twórcy strategii zainteresowanego skutkami wzrostu znaczenia marek własnych.


 ***


Do każdej następnej zakupionej książki w zamówieniu doliczymy
 tylko 1,50 zł koszt wysyłki.



STRATEGIA MAREK WŁASNYCH / KUMAR NIRMALYA / 2010