Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Strategia marek własnych [nowa]

28-01-2012, 0:31
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 54.30 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 2019439004
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 25-01-2012 16:59:59
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Strategia marek własnych

Kumar Nirmalya, Steenkamp Jan-Benedict E.M.

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]52672
  • liczba stron: 212
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: wolters kluwer polska
  • seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
  • Rok wydania: 2010
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    W wielu branżach marki własne stanowią ogromną konkurencję dla marek producenckich. Na ogół jednak wielkie firmy bagatelizują zagrożenie ze strony marek sklepowych. Nadal panuje bowiem przekonanie, że marki własne to produkty gorszej jakości, którymi konsumenci szybko się znudzą. Autorzy książki, którzy przez ostatnie dziesięć lat zajmowali się tym zagadnieniem, pracując jako konsultanci i wykładowcy seminariów dla kadry kierowniczej obalają ten mit. Korzystając z badań własnych i doświadczenia innych badaczy, analizują strategie detalistów wobec marek własnych i zachęcają producentów marek do opracowania skutecznych metod reagowania. Proponują albo rywalizację, albo współpracę z dostawcami marek własnych. W przeciwieństwie do wielu konsultantów i specjalistów ds. marketingu twierdzą, że cudowny środek rozwiązujący problemy producentów marek z markami sklepowymi istnieje. Jedynie ciężką pracą i konsekwencją można zmniejszyć zagrożenie. Osiągnięciu tego celu służy siedem strategicznych koncepcji:zmiana nastawieniaskuteczna współpracainnowacyjnośćselektywna walkakonkurencyjne cenystała poprawa jakościkreatywność w działaniach rynkowychW książce zamieszczono studia przypadków i praktyczne wskazówki umożliwiające menedżerom podejmowanie jak najkorzystniejszych działań w nowych warunkach. To lektura obowiązkowa dla każdego producenta, detalisty i twórcy strategii zainteresowanego skutkami wzrostu znaczenia marek własnych.

    O autorach
    Przedmowa
    Podziękowania
    Rozdział 1. Marki producenckie i marki sklepowe
    Wzrost znaczenia sprzedawców detalicznych i marek własnych
    Transformacja marek własnych
    Rosnąca akceptacja konsumentów dla marek własnych
    Marki producenckie jako cel ataków
    Układ książki
    CZĘŚĆ I. STRATEGIE SPRZEDAWCÓW DETALICZNYCH WOBEC MAREK WŁASNYCH
    Rozdział 2. Konkurowanie pod względem ceny za pomocą tradycyjnych marek własnych
    Produkty rodzajowe (bezmarkowe)
    Marki-imitacje
    Marki-imitacje Walgreens
    Zara: marka-imitacja
    Podsumowanie
    Rozdział 3. Konkurowanie pod względem jakości za pomocą marek premium
    Dwa rodzaje marek premium
    Marki własne premium-lite: lepiej i taniej
    Marki premium price - najlepsza jakość za tę cenę
    Zarządzanie marką premium
    Strategie kreowania marek własnych typu premium
    Plusy i minusy marek premium
    Podsumowanie
    Rozdział 4. Rywalizowanie o konsumenta za pomocą marek własnych innowacyjnych w sferze wartości
    Aldi - niemiecki superdyskontowy fenomen
    Naśladowcy Aldi
    H&M - marka odzieżowa innowacyjna w sferze wartości
    IKEA - zarządzanie marką własną innowacyjną w sferze wartości
    Innowacyjność w sferze wartości - rozwój modelu
    Podsumowanie
    Rozdział 5. Otaczanie marek producenckich markami detalistów
    Strategie segmentacji portfolio
    Portfolio marek sklepowych
    Zarządzanie portfolio marek własnych
    Podsumowanie
    Rozdział 6. W tworzeniu udanych marek własnych chodzi nie tylko o cenę
    Relacja między jakością postrzeganą a ceną jako motor sukcesu marek własnych
    Nieracjonalne premie cenowe marek producenckich
    Wizerunek marki a różnica w cenie
    Wizerunek marki ma różne znaczenie dla różnych konsumentów
    Skutki dla detalistów
    Rozziew cenowy optymalny dla detalisty
    Podsumowanie
    Rozdział 7. Maksymalizacja rentowności detalistów przy wykorzystaniu marek własnych
    Korzystniejsze marże zysku z marek własnych
    Silniejsza dźwignia finansowa
    Marki własne budują lojalność wobec sklepu
    Nabywcy marek własnych przynoszą większe zyski
    Wniosek: czy marki własne są dla detalistów bardziej opłacalne?
    Podsumowanie
    CZĘŚĆ II. STRATEGIE PRODUCENTÓW WOBEC MAREK SKLEPOWYCH
    Rozdział 8. Produkuj marki własne detalistów
    Strategia dwóch marek
    Praktyczne przykłady wdrażania strategii dwóch marek
    Błędne koło strategii dwóch marek
    Czy strategia dwóch marek może być korzystna dla producentów wyrobów markowych?
    Cott Corporation
    Grupa McBride
    Czynniki decydujące o sukcesie producentów wyłącznie marek
    sklepowych
    Podsumowanie
    Rozdział 9. Zawieraj porozumienia korzystne dla obu stron
    Skuteczni detaliści nie są wrogami
    Potrzeba detalisty, by się wyróżnić
    Sklepy superdyskontowe potrzebują marek producenckich
    Utrzymywanie równowagi między kanałami
    Podsumowanie
    Rozdział 10. Inteligentne innowacje pomagają w rywalizacji z markami sklepowymi
    Nowe produkty jako przeszkoda dla marek własnych
    Proces opracowywania nowego produktu
    Proces wprowadzania nowego produktu na rynek
    Proces ochrony własności intelektualnej
    Nowe modele biznesowe
    Podsumowanie
    Rozdział 11. Walcz selektywnie, by zebrać siły do starcia z markami detalistów
    Słabi tracą
    Wybierz markę i portfolio produktów
    Racjonalizacja portfolio w Procter & Gamble
    Wyzwanie większej koncentracji
    Podsumowanie
    Rozdział 12. Twórz dla marek producenckich oferty lepsze pod względem wartości
    Zarządzanie rozziewem cenowym
    Stałe podnoszenie jakości
    Budowanie więzi z konsumentem
    Przykłady sukcesów
    Podsumowanie
    Rozdział 13. Czy marki są martwe?
    Zwycięzcą jest konsument
    Rewolucja marek własnych
    Ograniczenia marek własnych z punktu widzenia detalistów
    Wyzwanie dla marek producenckich
    Czy marki są martwe?
    Dodatek. Informacje o detalistach
    Indeks

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.