STRATEGIA KONKURENCJI
METODY ANALIZY SEKTORÓW I KONKURENTÓW
Oto klasyczne dzieło Michaela E. Portera. Wynosi nas wysoko ponad horyzont znanych od lat wymiarów konkurencyjności tak, że wyraźniej dostrzegamy, dlaczego jedne firmy stają się wschodzącymi gwiazdami swoich sektorów, a inne spadają z rynkowego firmamentu.Tworząc biznesplany, plany strategiczne i plany marketingowe, używamy narzędzi stworzonych przez Michaela E. Portera, nawet jeśli o tym nie wiemy. Pięć sił Portera, konkurencyjność i łańcuch wartości to tylko niektóre z pojęć, które Porter zaproponował, a świat — zaakceptował i zastosował. Czas usystematyzować tę wiedzę i używać jej bardziej świadomie.Jeśli światowa literatura ekonomiczna stworzyła wiedzę przekładającą się na rzeczywiste wyniki finansowe firm i tempo wzrostu gospodarczego państw, to dzieła Portera są jej częścią.
Główne zagadnienia omawiane w tej książce to:
* teoria gier w decyzjach strategicznych firm,
* techniki odczytywania sygnałów rynkowych,
* tworzenie map strategicznych sektorów gospodarki,
* analiza firm i sektorów w różnych fazach dojrzewania,
* warianty strategiczne firm w zależności od warunków w sektorze,
* prognozowanie kosztów i korzyści posunięć strategicznych firmy.
Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne
autor: Michael E. Porter
format: 145 mm x 205 mm
oprawa: miękka
stron: 374
stan - drobne ryski na okładce, nieznacznie przykurzone krawędzie kartek,
poza tym książka czysta, nieużywana,
zdjęcia przedstawiają przedmiot aukcji
Wszystkie oferowane książki pochodzą z naszej rodzinnej biblioteki.
Przy zakupie kilku książek, przed wpłatą proszę o kontakt w celu ustalenia kosztów wysyłki.
ZAPRASZAM DO ZAKUPU ORAZ NA MOJE POZOSTAŁE AUKCJE.