Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

STRATEGIA I MARKETING NOWE KIERUNKI ROZWOJU PAKIET

20-01-2012, 1:28
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 60.70 zł     
Użytkownik nemezir
numer aukcji: 2015437630
Miejscowość Rybnik
Wyświetleń: 9   
Koniec: 22-01-2012 16:16:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 


STRATEGIA I MARKETING
NOWE KIERUNKI ROZWOJU
PAKIET
Zestaw książek audio w unikalnym etui
Autor/autorzy:
Philip Kotler
    Renee Mauborgne
    Tony Hsieh
    Chan Kim W.
    Kartajaya i Iwan Setiawan Hermawan
   
Wydawca:
MT Biznes
 

Oprawa Plastikowa
Format 14.0x19.0cm
Rok wydania 2011
  
***     
Pakiet trzech audiobooków prezentujących innowacyjne podejścia do zarządzania i strategii działania firm. To przełomowe publikacje, dzięki którym twoja firma osiągnie jeszcze wyższy poziom swojego rozwoju.

Strategia błękitnego oceanu - W. Chan Kim, Renee Mauborgne.
Firmy od dawna angażują się w otwarte konkurowanie w pogoni za zyskownym wzrostem. Jednak wynikiem tego jest jedynie „czerwony ocean” rywali walczących o kurczącą się pulę zysków. Autorzy opierając się na licznych badaniach działań strategicznych twierdzą, że firmy, które osiągną wiodącą pozycję, odniosą swój sukces nie dzięki zwycięstwu na konkurentami, lecz przez stworzenie „błękitnych oceanów” bezspornej przestrzeni rynkowej – doskonałego środowiska dla rozwoju. Takie posunięcia strategiczne, określane mianem „innowacji wartości” – prowadzą do wielkich skoków wartości zarówno dla firm, jak i ich klientów, pozostawiając rywali w tyle i uwalniając nowy popyt.

Dawaj innym szczęście - Tony Hsieh.
W tej książce dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się z czytelnikami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po założenie LinkExchange, kierowanie Zappos i jeszcze więcej. Prowadzone w szybkim tempie i realistyczne Dawaj innym szczęście pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj kultury korporacyjnej może być potężnym modelem dla osiągania sukcesu – i jak poprzez koncentrowanie się na szczęściu otaczających cię ludzi możesz radykalnie zwiększyć swoje szczęście.

Marketing 3.0 - Philip Kotler, Hermawan Kartajaya i Iwan Setiawan.
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i odzwierciedlać ich wartości. Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0.

***
Do każdej następnej zakupionej książki w zamówieniu doliczymy tylko 1,50 zł koszt wysyłki.

STRATEGIA I MARKETING NOWE KIERUNKI ROZWOJU PAKIET