|
|
Księgarnia
PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24
tel. 501 [zasłonięte] 370
Księgarnia
stacjonarna: 519 [zasłonięte] 288
504 029
187 [zasłonięte]@tlen.pl |
|
|
|
Książkę wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3
dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę
VAT.
W tytule
przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.
Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM,
Tychy
ul. Jana Pawła II 24
pon-pt 10-19; sob
10-16.
tel. 519 [zasłonięte] 288
Przy odbiorze osobistym
proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.
|
|
|
|
Wpłata na konto:
Alior Bank
21 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 798709
|
|
|
|
Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki
doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł. |
| |
Strategia i marketing Nowe kierunki rozwoju Pakiet. Zestaw
książek audio w unikalnym etui. Kotler Philip, Hsieh Tony, Kim
W.Chan, Mauborgne Renee
Wydawca: MT Biznes Rok wydania: 2011
r. ISBN:[zasłonięte]978-8346-158-7 Format:
14.0x19.0cm Liczba stron: 3 Oprawa: 10
Opis: Pakiet trzech audiobooków prezentujących
innowacyjne podejścia do zarządzania i strategii działania firm. To
przełomowe publikacje, dzięki którym twoja firma osiągnie jeszcze
wyższy poziom swojego rozwoju.
Strategia błękitnego oceanu - W. Chan Kim, Renee
Mauborgne. Firmy od dawna angażują się w otwarte konkurowanie w
pogoni za zyskownym wzrostem. Jednak wynikiem tego jest jedynie
„czerwony ocean” rywali walczących o kurczącą się pulę zysków.
Autorzy opierając się na licznych badaniach działań strategicznych
twierdzą, że firmy, które osiągną wiodącą pozycję, odniosą swój
sukces nie dzięki zwycięstwu na konkurentami, lecz przez stworzenie
„błękitnych oceanów” bezspornej przestrzeni rynkowej – doskonałego
środowiska dla rozwoju. Takie posunięcia strategiczne, określane
mianem „innowacji wartości” – prowadzą do wielkich skoków wartości
zarówno dla firm, jak i ich klientów, pozostawiając rywali w tyle i
uwalniając nowy popyt.
Dawaj innym szczęście - Tony Hsieh. W tej książce dyrektor
generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się z czytelnikami różnymi
lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od
założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po założenie
LinkExchange, kierowanie Zappos i jeszcze więcej. Prowadzone w
szybkim tempie i realistyczne Dawaj innym szczęście pokazuje, jak
mocno odmienny rodzaj kultury korporacyjnej może być potężnym
modelem dla osiągania sukcesu – i jak poprzez koncentrowanie się na
szczęściu otaczających cię ludzi możesz radykalnie zwiększyć swoje
szczęście.
Marketing 3.0 - Philip Kotler, Hermawan Kartajaya i Iwan
Setiawan. Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które
spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji
ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych
wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów
i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą
stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą
inspirować konsumentów i odzwierciedlać ich wartości. Legendarny
guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem
Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi
modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0.
|
|