Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Strategia i marketing nowe kierunki PAKIET 3CD mp3

20-01-2012, 1:36
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 69.90 zł     
Użytkownik abooki-pl
numer aukcji: 2028485002
Miejscowość Plewiska
Wyświetleń: 10   
Koniec: 29-01-2012 16:38:45
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha






Sklep Abooki.pl

tel. 61 [zasłonięte] 50

email: [zasłonięte]@abooki.pl



Wysyłka przedmiotu w ciągu 24-48h od momentu zapłaty

Czas dostawy :

Poczta Polska list polecony ekonomiczny : 3 - 5 dni

Poczta Polska list polecony priorytetowy : 1 - 2 dni

Kurier: 1 dzień

Kupując kilka przedmiotów za przesyłkę płacisz tylko raz !



Dane do przelewu :


Księgarnia internetowa

Agnieszka Wesoła

ul. Kminkowa 45a/4

62-064 Plewiska


Multibank

20 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0170002

0[zasłonięte]997 12


Audiobook: Strategia i marketing

Nowe kierunki rozwoju PAKIET

 

 


Autor: Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan,Tony Hsieh,W. Chan Kim, Renee Mauborgne

Wydawnictwo : MT Biznes

Format :   3CD w formacie mp3

Lektor: TOMASZ KUĆMA, Janusz German, Piotr Warszawski

Stan : Nowa zafoliowana (pudełko)

 

Pakiet trzech audiobooków prezentujących innowacyjne podejścia do zarządzania i strategii działania firm. To przełomowe publikacje, dzięki którym twoja firma osiągnie jeszcze wyższy poziom swojego rozwoju.

Strategia błękitnego oceanu - W. Chan Kim, Renee Mauborgne.
Firmy od dawna angażują się w otwarte konkurowanie w pogoni za zyskownym wzrostem. Jednak wynikiem tego jest jedynie "czerwony ocean" rywali walczących o kurczącą się pulę zysków. Autorzy opierając się na licznych badaniach działań strategicznych twierdzą, że firmy, które osiągną wiodącą pozycję, odniosą swój sukces nie dzięki zwycięstwu na konkurentami, lecz przez stworzenie "błękitnych oceanów" bezspornej przestrzeni rynkowej - doskonałego środowiska dla rozwoju. Takie posunięcia strategiczne, określane mianem "innowacji wartości" - prowadzą do wielkich skoków wartości zarówno dla firm, jak i ich klientów, pozostawiając rywali w tyle i uwalniając nowy popyt.
czas trwania 7 godz. 37 minut

Dawaj innym szczęście - Tony Hsieh.
W tej książce dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się z czytelnikami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po założenie LinkExchange, kierowanie Zappos i jeszcze więcej. Prowadzone w szybkim tempie i realistyczne Dawaj innym szczęście pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj kultury korporacyjnej może być potężnym modelem dla osiągania sukcesu - i jak poprzez koncentrowanie się na szczęściu otaczających cię ludzi możesz radykalnie zwiększyć swoje szczęście.
czas trwania 8 godz. 05 minut


Marketing 3.0 - Philip Kotler, Hermawan Kartajaya i Iwan Setiawan.
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i odzwierciedlać ich wartości. Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. 
 czas trwania 5 godz. 22 minut  
 

 

 

  

 




 



Strategia i marketing nowe kierunki PAKIET 3CD mp3