;
tel.kom. 506-[zasłonięte]-527
gadu-gadu:[zasłonięte]47814
skype: weeboo.pl
Każdy problem ma jakieś rozwiązanie, a jeśli nie ma rozwiązania, to nie ma problemu.
W związku z tym, uprzejmie proszę o kontakt przed wystawieniem niepozytywnej opinii, aby wyjaśnić kwestie niezadowolenia.
Informacje takie jak koszt dostawy, czas realizacji zamówienia, dane do wpłaty podane zostały na stronie aukcji. Zastrzegam sobie więc prawo do nieodpisywania na takowe zapytania (trywialne), gdyż to opóźnia obsługę innych osób.
Wpłata na konto: 68 1030 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0190930 [zasłonięte] 003565
Dane do wpłaty: Sklep Weeboo Adrian Palczewski Unii Europejskiej 10 32-600 Oświęcim
Tytulem: nick_z_allegro
W tytule przelew proszę w żadnym wypadku nie zamieszczać: * tytułów wylicytowanych książek * numerów aukcji * dodatkowych informacji
To wszystko utrudnia nam zidentyfikowanie transakcji, co może spowodować opóźnienia w dostawie.
Aby wpłata znalazła się na naszym koncie od razu prosimy dokonywać płatności PŁACĘ Z ALLEGRO !
UWAGA! Wysyłka listem poleconym lub zwykłym GRATIS!
W przypadku braku wypełnionego Formularza Opcji Dostawy i zaznaczenia interesującej Państwa opcji, wysyłkę GRATIS realizujemy domyślnie listem zwykłym priorytetowym.
Z cennikiem innej dostawy mogą się Państwo zapoznać w ramce "Cennik dostawy". Opłata pobierana jest bez względu na wagę i format książki.
Wysyłka zagraniczna do krajów Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii a także norwegii- 27zł ekonomiczna, 35zł priorytetowa.
Wysyłki realizowane są maksymalnie w ciągu 36 godzin od zaksięgowania wpłaty na koncie, a w większości przypadków tego samego dnia!
Transport odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS lub Poczty Polskiej (w zależności od wybranej formy dostawy).
|
|
|
Autor: Philip Kotler, Renee Mauborgne, W. Chan Kim, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Tony Hsieh Tytuł: STRATEGIA I MARKETING. PAKIET AUDIO 3 CD MP3 Data wydania: 2011 Ilość stron: 0 Oprawa: Etui kartonowe
UWAGA! Wysyłka listem ekonomicznym poleconym lub zwykłym GRATIS!
Strategia błękitnego oceanu W. Chan Kim, Renee Mauborgne Firmy od dawna angażują się w otwarte konkurowanie w pogoni za zyskownym wzrostem. Jednak wynikiem tego jest jedynie "czerwony ocean" rywali walczących o kurczącą się pulę zysków. Autorzy opierając się na licznych badaniach działań strategicznych twierdzą, że firmy, które osiągną wiodącą pozycję, odniosą swój sukces nie dzięki zwycięstwu na konkurentami, lecz przez stworzenie "błękitnych oceanów" bezspornej przestrzeni rynkowej - doskonałego środowiska dla rozwoju. Takie posunięcia strategiczne, określane mianem "innowacji wartości" - prowadzą do wielkich skoków wartości zarówno dla firm, jak i ich klientów, pozostawiając rywali w tyle i uwalniając nowy popyt.
Dawaj innym szczęście Tony Hsieh W tej książce dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się z czytelnikami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po założenie LinkExchange, kierowanie Zappos i jeszcze więcej. Prowadzone w szybkim tempie i realistyczne "Dawaj innym szczęście" pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj kultury korporacyjnej może być potężnym modelem dla osiągania sukcesu - i jak poprzez koncentrowanie się na szczęściu otaczających cię ludzi możesz radykalnie zwiększyć swoje szczęście.
Marketing 3.0 Philip Kotler, Hermawan Kartajaya i Iwan Setiawan Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i odzwierciedlać ich wartości. Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0.
|