Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Strategia Harvard Business - NOWA !

19-05-2014, 8:13
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 12.70 zł     
Użytkownik DeFacto_outlet
numer aukcji: 4254566042
Miejscowość Grodzisk Mazowiecki
Zostało sztuk: 6    Wyświetleń: 1   
Koniec: 29-05-2014 08:01:06

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Gitary

email:

[zasłonięte]@defacto-outlet.pl

Zakupione książki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej do 48h od chwili zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

PayU

 

Wpłata na konto:

mbank 56 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 677401

WAŻNE !

Dokonując wpłaty na powyższe konto proszę podać NICK oraz numer/y aukcji.

1. W tytule przelewu proszę o podanie wyłącznie swój NICK oraz nr aukcji.

 

2. Przy zamówieniu większej ilości książek ustalamy wspólny koszt wysyłki.

 

3. Wystawiamy fakturę VAT.

 

4. Nie wysyłamy książek za pobraniem.

 

Szczegółowy REGULAMIN dostępny w zakładce

"strona o nas"

 

 

Strategia

Opracuj i zastosuj najlepszą
strategię dla swojej firmy

 

 

Autor: Marcin Kowalczyk

Wydawnictwo: MT Biznes

Rok wydania: 2011


Format: 145x225mm

Ilość stron: 240

Oprawa: miękka

Waga: 295g

stan: NOWA

 

 

12,70
Opracowywanie strategii polega na robieniu właściwych rzeczy, a jej wdrożenie – na właściwym robieniu rzeczy. Aby firma mogła odnieść sukces, oba te etapy strategii muszą być do siebie dopasowane i dobrze zarządzane. Niniejsza książka wykorzystuje ponaddwudziestoletnie badania i doświadczenia wielu ludzi – od wiodących myślicieli po strategów wojskowych dysponujących wiedzą i przydatnymi narzędziami, które są im niezbędne, aby mogli aktywnie i z odpowiednią pewnością siebie uczestniczyć w przygotowywaniu i realizacji własnej strategii. Dzięki tej książce menedżerowie nauczą się: - wybierać strategie, które najlepiej odpowiadają charakterowi prowadzonych przez nich firm, - dobierać odpowiednich ludzi, - dobierać struktury, zasoby i ludzi tak, aby osiągnąć założone cele, - realizować plany działania, które dają pewność osiągnięcia zamierzonych wyników.