Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Strategia błękitnego oceanu CD mp3 audiobook

20-01-2012, 1:28
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 38.90 zł     
Użytkownik abooki-pl
numer aukcji: 2016361268
Miejscowość Plewiska
Wyświetleń: 11   
Koniec: 22-01-2012 22:26:31
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha






Sklep Abooki.pl

tel. 61 [zasłonięte] 50

email: [zasłonięte]@abooki.pl



Wysyłka przedmiotu w ciągu

24-48h od momentu zapłaty 

 

Czas dostawy :

Poczta Polska list polecony ekonomiczny : 3 - 5 dni

Poczta Polska list polecony priorytetowy : 1 - 2 dni

Kurier DHL : 1 dzień

Kupując kilka przedmiotów za przesyłkę płacisz tylko raz !



Dane do przelewu :


Księgarnia internetowa

Agnieszka Wesoła

ul. Kminkowa 45a/4

62-064 Plewiska


Multibank

20 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0170002

0[zasłonięte]997 12


Audiobook: Strategia błękitnego oceanu

 

Autor: W. Chan Kim, Renee Mauborgne

Wydawnictwo: MT Biznes 

Format :  płyta CD  w formacie MP3

Czyta: Tomasz Kućma

Czas trwania : 7 godz 37 min

Stan : Nowa  zafoliowana

   

Jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna

Myślenie o sukcesie firmy w warunkach silnej konkurencji sprowadza się zwykle do szukania innowacji, które pozwolą wyrwać przeciwnikowi jak największy kawałek, ale wciąż tego samego terytorium.

Autorzy dowodzą, że strategie rozwoju przedsiębiorstw tworzone w odniesieniu do zachowań konkurencji nigdy nie przynoszą sukcesu.

Twierdzą, że jedyną skuteczną metodą jest poszerzenie granic owego terytorium, tak by problem konkurencji stał się nieistotny. W książce podważającej wszystko, o czym sądziliśmy, że jest naszą wiedzą na temat tego, co jest potrzebne do osiągnięcia strategicznego sukcesu. Firmy od dawna angażują się w otwarte konkurowanie w pogoni za trwałym, zyskownym wzrostem. Walczą o przewagę nad konkurencją, toczą boje o udział w rynku i starają się różnicować ofertę.

Jednak w dzisiejszych przepełnionych konkurentami branżach, wynikiem takiego konkurowania jest jedynie "czerwony ocean" rywali walczących o kurczącą się pulę zysków. W. Chan Kim i Renée Mauborgne twierdzą, że podczas, gdy większość firm konkuruje w takich czerwonych oceanach, strategia ta z niewielkim i coraz mniejszym prawdopodobieństwem może doprowadzić do zyskownego wzrostu w przyszłości.

  Opierając się na badaniach 150 posunięć strategicznych obejmujących ponad stuletni okres i trzydzieści branż, Kim i Mauborgne twierdzą, że firmy, które osiągną wiodącą pozycję w przyszłości odniosą swój sukces nie dzięki zwycięstwu na konkurentami, lecz przez stworzenie "błękitnych oceanów" bezspornej przestrzeni rynkowej, będącej doskonałym środowiskiem dla wzrostu.


 

 

 

Strategia błękitnego oceanu  CD mp3 audiobook