sposoby płatności
Za pobraniem Przesyłka jest wysyłana Pocztą Polską z płatnością przy odbiorze towaru. Przelew/przedpłata Kwotę pokrywającą cenę zamówionych towarów oraz koszty przesyłki należy wpłacić na konto bankowe firmy: Marcin Rutkowski Sprzedaż Książek ul. Sienkiewicza 18 15-092 Białystok PKOBP B-ro/Białystok 07 1020 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3320002 [zasłonięte] 002833 Na poleceniu przelewu (lub blankiecie pocztowym) należy podać numer aukcji.
|
W. Chan Kim Renee Mauborgne
Strategia błękitnego oceanu
Jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna
Myślenie o sukcesie firmy w warunkach silnej konkurencji sprowadza się zwykle do szukania innowacji, które pozwolą wyrwać przeciwnikowi jak największy kawałek, ale wciąż tego samego terytorium. Autorzy dowodzą, że strategie rozwoju przedsiębiorstw tworzone w odniesieniu do zachowań konkurencji nigdy nie przynoszą sukcesu. Twierdzą, że jedyną skuteczną metodą jest poszerzenie granic owego terytorium, tak by problem konkurencji stał się nieistotny. W książce podważającej wszystko, o czym sądziliśmy, że jest naszą wiedzą na temat tego, co jest potrzebne do osiągnięcia strategicznego sukcesu. Firmy od dawna angażują się w otwarte konkurowanie w pogoni za trwałym, zyskownym wzrostem. Walczą o przewagę nad konkurencją, toczą boje o udział w rynku i starają się różnicować ofertę. Jednak w dzisiejszych przepełnionych konkurentami branżach, wynikiem takiego konkurowania jest jedynie "czerwony ocean" rywali walczących o kurczącą się pulę zysków. W. Chan Kim i Renée Mauborgne twierdzą, że podczas, gdy większość firm konkuruje w takich czerwonych oceanach, strategia ta z niewielkim i coraz mniejszym prawdopodobieństwem może doprowadzić do zyskownego wzrostu w przyszłości.
Skorzystaj z naszej oferty!
Posiadamy w sprzedaży podręczniki szkolne do wszystkich klas szkoły podstawowej, gimnazjum i szkół ponadgimnazjalnych. Sprawdź inne nasze aukcje! Jeśli nie znalazłeś szukanego tytułu w naszej ofercie, wyślij do nas pytanie! Czekamy na maile pod adresem: [zasłonięte]@edutok.pllub pod numerem 695 [zasłonięte] 135 !
|
kontakt z nami
tel: |
85 [zasłonięte] 80,
695 [zasłonięte] 135
(pon.- pt. 10.00 - 18.00)
|
email: |
[zasłonięte]@edutok.pl |
edutok_pl
Edutok_pl Gadu-Gadu
|
metody dostawy
Przesyłka Pocztą Polską Przesyłki wysyłane są Pocztą Polską. Ceny wg cennika Poczty Polskiej. Odbiór osobisty Towar zamówiony w www.edutok.pl można odebrać osobiście w księgarni po uprzednim uzgodnieniu terminu pod adresem: Księgarnia Edukacyjna, ul. Sienkiewicza 18, 15-092 Białystok.
|