"Innowacja to dla jednych magia, dla innych chleb powszedni. Autor pokazuje, jak uczynić innowację sposobem na biznes."- Sławomir Lachowski, twórca mBanku i MultiBanku"Jestem gorącym zwolennikiem wprowadzania losowych bodźców w proces kreowania nowych produktów i rozwiązań. Książka w prosty i praktyczny sposób daje możliwość zastosowania tego elementu. Zdecydowanie wypróbuję ten model w nadchodzących projektach... - Zbigniew Lewicki, Dyrektor d/s Rozwoju Unilever, Rosja-Afryka-Turcja-Srodkowy Wschod"Sukces w biznesie a zwłaszcza jego utrzymanie jest bardzo trudny wręcz niemożliwy bez innowacji. Szczerze polecam tę książkę wszystkim menedżerom i przedsiębiorcom. I tym obecnym i tym przyszłym."- Jan Czeremcha, Wiceprezes Raiffeisen Bank Polska S.A.„Rewelacyjna książka, łącząca dziesiątki inspirujących przykładów i sprawdzone narzędzia, które pomogą każdemu, kto chce wyróżnić się na rynku. Ma potencjał na światowy bestseller.” - Tomasz Rudolf, Współzałożyciel, Innovatika Tomasz Szczęsny. Założyciel 4 innowacyjnych firm. Trener Strategii Błękitnego Oceanu (INSEAD, Francja). Członek kapituły sędziowskiej Polish National Sales Awards. Uczestnik World Business Forum (Nowy Jork). Absolwent Szkoły Głównej Handlowej.
Wydawca: | Emka Studio Sp.z o.o. |
Autorzy: | Tomasz Szczęsny |
ISBN: | 978[zasłonięte][zasłonięte]37732 |
SKU: | |
Seria: | |
Ilość Stron: | 121 |
Język: | |
Oprawa: | twarda z obwolutą |
Tom: | |
Kod: | EMKA-7733 |
Wydanie: | 1 |