Ilość stron: 121
Oprawa: Twarda z obwolutą
Rok wydania: 2013
ISBN:[zasłonięte]978-83773-28-1
Tomasz Szczęsny
"Innowacja to dla jednych magia, dla innych chleb powszedni. Autor pokazuje, jak uczynić innowację sposobem na biznes."
- Sławomir Lachowski, twórca mBanku i MultiBanku
"Jestem gorącym zwolennikiem wprowadzania losowych bodźców w proces kreowania nowych produktów i rozwiązań. Książka w prosty i praktyczny sposób daje możliwość zastosowania tego elementu. Zdecydowanie wypróbuję ten model w nadchodzących projektach...
- Zbigniew Lewicki, Dyrektor d/s Rozwoju Unilever, Rosja-Afryka-Turcja-Srodkowy Wschod
"Sukces w biznesie a zwłaszcza jego utrzymanie jest bardzo trudny wręcz niemożliwy bez innowacji. Szczerze polecam tę książkę wszystkim menedżerom i przedsiębiorcom. I tym obecnym i tym przyszłym."
- Jan Czeremcha, Wiceprezes Raiffeisen Bank Polska S.A.
„Rewelacyjna książka, łącząca dziesiątki inspirujących przykładów i sprawdzone narzędzia, które pomogą każdemu, kto chce wyróżnić się na rynku. Ma potencjał na światowy bestseller.”
- Tomasz Rudolf, Współzałożyciel, Innovatika
Tomasz Szczęsny. Założyciel 4 innowacyjnych firm. Trener Strategii Błękitnego Oceanu (INSEAD, Francja). Członek kapituły sędziowskiej Polish National Sales Awards. Uczestnik World Business Forum (Nowy Jork). Absolwent Szkoły Głównej Handlowej.