Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

STOWARZYSZENIE TRATWA Chrostowska Bożena_wys.0

30-01-2014, 9:29
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 28 zł     
Użytkownik sentencjalublin
numer aukcji: 3902407861
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 1   
Koniec: 30-01-2014 08:55:07

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

ambulans

1. Wpłata na konto bankowe
(przelew przedpłata)
Bank Millennium
88 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020000 [zasłonięte] 389851

2. Wpłata do kasy
(przy odbiorze osobistym)


Wysyłka w ciągu 48 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym

Paczka wysyłana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej UPS


Lublin 20-123

ul. Lubartowska 75A
gsm. 607 [zasłonięte] 708


Lublin 20-123

ul. Lubartowska 75A
e-mail: [zasłonięte]@ambulans.com.pl


Wszystkie artykuły będące przedmiotem sprzedaży na naszych aukcjach są nowe i pochodzą bezpośrednio od wydawnictwa.




STOWARZYSZENIE TRATWA - alternatywa w profilaktyce marginalizacji młodzieży

 

 

Chrostowska Bożena


Wydawnictwo: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Wydanie: 1

Rok: 2008
Oprawa: miękka  
Format: 17,0 x 24,0 cm
Stron: 270
ISBN:[zasłonięte]978-8399-584-1



OPIS KSIĄŻKI:


Zjawiska i procesy marginalizacji społecznej są przedmiotem zainteresowania naukowego od dawna, wzrasta bowiem liczba ludzi z rozmaitych powodów biorących udział w życiu zbiorowym w mniejszym stopniu niż jego pozostali uczestnicy. Współcześnie marginalizacja przybiera charakter problemu społecznego o zasięgu globalnym, wymaga zatem przeciwdziałania w interesie całej ludzkości. Z pedagogicznego punktu widzenia zasadnicze znaczenie mają działania pomocowe, profilaktyczne, wsparcie, ratownictwo, mające na celu przeciwdziałanie zjawisku, ale także poszukiwanie realnych przykładów wykorzystania zasobów i potencjału lokalnego środowiska w pobudzaniu działań społecznych. Niepoślednią rolę odgrywają tu organizacje pozarządowe (NGO-sy). Przykładem takiej organizacji, dającej młodzieży szansę uczestnictwa w życiu społecznym, zachęcającej i jednocześnie uczącej tego uczestnictwa, poznawania i rozwijania własnych możliwości, a także zdolności do znajdowania oparcia w rówieśnikach i dorosłych, nawiązywania więzi i budowania poczucia przynależności, jest Stowarzyszenia Tratwa. Celem autorki było poznanie form, metod, uwarunkowań i efektów działalności Stowarzyszenia w aspekcie profilaktyki marginalizacji młodzieży, a także odpowiedź na pytanie: jak doświadczenia aktywności w Stowarzyszeniu Tratwa wpłynęły na funkcjonowanie młodzieży uczestniczącej w jego działaniach? Praca składa się z pięciu rozdziałów. W pierwszym autorka omawia pojęcie młodzieży, koncepcje młodości, marginalizację polskiej młodzieży, jej style życia, wartości i poglądy w świetle badań. W drugim - marginalizację społeczną, m.in. przyczyny i skutki zjawiska, perspektywy przeciwdziałania marginalizacji, rolę organizacji społecznych w profilaktyce marginalizacji. Trzeci rozdział przedstawia działalność Stowarzyszenia Tratwa, m.in. jego genezę, podstawy prawne, cele i ważniejsze inicjatywy w latach 1[zasłonięte]996-20. Rozdział czwarty poświęcony został młodzieży i dorosłym w Stowarzyszeniu Tratwa. Autorka dokonuje tu m.in. analizy socjodemograficznej badanej młodzieży, uwarunkowań jej aktywności w Stowarzyszeniu, roli liderów i dorosłych w Tratwie. Rozdział piąty dotyczy Stowarzyszenia Tratwa jako miejsca profilaktyki marginalizacji młodzieży. Omówione tu zostały m.in. formy aktywności i działania animacyjne Stowarzyszenia, opinie tratwowiczów na temat wartości własnej aktywności, typy doświadczeń wyniesionych z działalności w Tratwie, a także opinie badanej młodzieży o Stowarzyszeniu Tratwa.

 

SPIS TREŚCI:

             

        Rozdział 1. Młodzież jako element struktury społecznej

        Pojęcie młodzieży i młodości

        Koncepcje młodości w ujęciu M. Mead i E. H. Eriksona

        Oblicza marginalizacji współczesnej młodzieży polskiej

        Style życia, wartości, poglądy młodzieży polskiej w świetle badań


        Rozdział 2. Marginalizacja społeczna i jej identyfikacja-dylematy definicyjne

        Wokół interpretacji pojęć: marginalność, marginalizacja społeczna, ekskluzja

        Kryteria identyfikacji grup marginalnych

        Przyczyny i skutki marginalizacji społecznej

        Perspektywy przeciwdziałania marginalizacji

        Rola organizacji społecznych w profilaktyce marginalizacji


        Rozdział 3. Działalność Stowarzyszenia Tratwa w latach 1[zasłonięte]996-20

        Sektor pozarządowy w Polsce

        Geneza i powstanie Stowarzyszenia Tratwa

        1.      Interdyscyplinarna Placówka Twórczo-Badawcza "Pracownia" (1[zasłonięte]977-19)

        2.      Program "Tratwa" (1[zasłonięte]993-19)

        Podstawy prawne, cele i organizacja działań Stowarzyszenia Tratwa

        Działalność Stowarzyszenia Tratwa w latach 1[zasłonięte]996-20

        1.      Okres "punktowy" (1[zasłonięte]996-19)

        2.      Profesjonalizacja działań (1[zasłonięte]998-20)

        3.      Okres "laboratoryjny" (2[zasłonięte]001-20)


        Rozdział 4. Młodzież i dorośli w Stowarzyszeniu Tratwa

        Charakterystyka socjodemograficzna badanej młodzieży

        Uwarunkowania aktywności młodzieży w Stowarzyszeniu Tratwa

        Liderzy Stowarzyszenia Tratwa jako koordynatorzy działań

        Rola dorosłych w Stowarzyszeniu Tratwa


        Rozdział 5. Stowarzyszeni Tratwa jako miejsce profilaktyki marginalizacji młodzieży

        Formy aktywności i działania animacyjne w Stowarzyszeniu Tratwa

        Wartość własnej aktywności w opiniach tratwowiczów

        Typy doświadczeń Tratwa w opinii badanej młodzieży

        Stowarzyszenie Tratwa w opinii badanej młodzieży

        Uwarunkowania działalności Stowarzyszenia Tratwa w latach 1[zasłonięte]996-20

         

         

        ZOBACZ NASZE POZOSTAŁE AUKCJE:

         


        © PanelReklamowy


        _____NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM_____NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM_____

        FINALIZACJA TRANSAKCJI
        1.
        Nie wycofujemy ofert! Nie jesteś zdecydowany to nie licytuj!
        2. Użytkownicy, którzy posiadają nieaktywowane konto lub mają mniej niż 3 pozytywne komentarze, proszeni są o e-mailowe potwierdzenie zakupu po jego dokonaniu
        3. Zastrzegamy sobie możliwość zakończenia aukcji przed czasem.
        4. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt e-mailowy.
        5. Wiadomości należy podpisywać nickiem z allegro
        6. Udzielamy odpowiedzi na każdy e-mail. W przypadku braku odpowiedzi do 48 godzin prosimy o ponowny kontakt, gdyż najprawdopodobniej oznacza to, że wiadomość do nas nie dotarła.

        PŁATNOŚC ZA PRZEDMIOT
        1. Nie wysyłamy przedmiotów za pobraniem!
        2. W tytule przelewu należy podać nick Allegro i nr aukcji!
        3. Do wartości zakupionych przedmiotów należy doliczyć koszt wysyłki w wysokości podanej w aukcji.
        4. W przypadku zakupu dwóch lub więcej licytowanych przedmiotów lub zakupów na kilku naszych aukcjach koszt przesyłki zależy od danej aukcji.
        5. Na wpłatę oczekujemy 7 dni, po czym wysyłamy e-mailem wezwanie do dokonania wpłaty. Jeśli w ciągu kolejnych 5 dni nie odnotujemy wpłaty lub nie otrzymamy informacji, kiedy wpłata zostanie dokonana, wystawiamy negatywny komentarz i zwracamy się do Allegro o zwrot prowizji.
        6. Istnieje możliwość płatności gotówkowej przy odbiorze osobistym (bez ponoszenia kosztów wysyłki).

        WYSYŁKA PRZEDMIOTU
        1. Jako dowód zakupu do każdej paczki dołączana jest faktura VAT.
        2. Wszystkie przedmioty są pakowane z najwyższą starannością i właściwie zabezpieczone przed uszkodzeniem.
        3. Zakupione przedmioty wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłką priorytetową.
        4. Wysyłka przedmiotów dokonywana jest w dni robocze, maksymalnie do 48 godzin od zaksięgowania wpłaty na koncie.
        5. Zawsze informujemy emailem Kupującego o wysyłce przedmiotu.
        6. Z chwilą nadania przesyłki odpowiedzialność za nią ponosi Poczta Polska.



        7. Jeśli przesyłka nie dotrze do adresata, wówczas na jego prośbę wysyłamy e-mailem skan dowodu nadania, który umożliwi odnalezienie paczki w jego Urzędzie Pocztowym.
        8. Reklamację możemy złożyć na Poczcie Polskiej najwcześniej po 14 dniach od daty nadania przesyłki. Procedura rozpatrywania reklamacji może trwać nawet do 30 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu następuje zwrot pieniędzy na konto Kupującego lub ponowna wysyłka przedmiotu (na nasz koszt).
        9. Przesyłkę należy dokładnie sprawdzić przy odbiorze w obecności pracownika poczty.

        REKLAMACJE I ZWROTY
        1. Jeśli okaże się, że przesyłka jest zniszczona, wtedy Kupujący reklamuje paczkę we własnym zakresie w odpowiednim dla siebie Urzędzie Pocztowym.
        2. Zgodnie z obowiązującym prawem (ustawa z 2 marca 2000 roku "o ochronie niektórych praw konsumentów") kupujący może zrezygnować z zakupionego przedmiotu w terminie do 10 dni od daty odebrania przesyłki.
        3. Nie obieramy żadnych paczek, których zwrot nie został z nami wcześniej uzgodniony (drogą mailową).
        4. W przypadku zwrotu, koszt dostawy do Kupującego i odesłania do nas nie podlega zwrotowi.
        5. Przesyłki wysyłane za pobraniem pocztowym nie będą odbierane.
        6. W sprawach gwarancji i rękojmi obowiązują przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. "o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. 141, poz. 1176).

        KOMENTARZE
        1. Jako Sprzedający wystawiamy komentarz po otrzymaniu komentarza od Kupującego.
        2. Wystawiony komentarz stanowi dla nas informację o dostarczeniu przesyłki i stopniu satysfakcji z otrzymanego przedmiotu.
        3. Jeśli przedmiot w jakiś sposób odbiega od oczekiwań, przed wystawieniem komentarza, prosimy o kontakt i opisanie powstałego w trakcie realizacji zamówienia problemu. Wszelkie problematyczne sytuacje jesteśmy w stanie rozwiązać. Zależy nam przede wszystkim na Państwa zadowoleniu.

        zawsze szybko, miło, kompleksowo