Storytelling - narracja w reklamie i biznesie
Autor: Pracazbiorowa
ilość stron: 248
oprawa: miękka
format: 180x240
data wydania: 2011
wydawca: Saatchi & Saatchi
EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]32399
Jeśli obecną sytuację rynkową zestawimy z podrywaniem pięknej dziewczyny w klubie nocnym, możemy założyć, że niewiele nas różni od wszystkich konkurentów: jesteśmy równie przystojni, wykształceni i bogaci, mamy równie szybkie sportowe samochody - pisze we wstępie do książki Tomasz Bartnik, managing partner w Saatchi & Saatchi Think Tank. - W konsekwencji obszar, na którym odbędzie się walka, to nie tylko zalety, którymi będziemy się chwalić, ale i sposób, w jaki będziemy o tym opowiadać - my lub inni. [...] "Storytelling. Branding in practice" opowiada właśnie o tym, jak najskuteczniej podrywać. Główna różnica polega na tym, że podrywamy konsumentów, a ściśle rzecz ujmując, uwodzimy coś nawet bardziej tajemniczego - ludzką świadomość.
Jak nie płacić za dostawę? 1. Przy zakupie dowolnej pozycji z kategorii: Darmowa dostawa 2. Do pozycji oznaczonych darmową wysyłką możesz dodać przedmioty z naszych pozostałych aukcji, a paczkę i tak wyślemy bezpłatnie!
| |
Jak kupić przedmioty z kilku naszych aukcji
i zapłacić tylko raz za dostawę?
1. Dodaj wszystkie zakupione u nas PRZEDMIOTY do koszyka ![](http://www.lideria.pl/allegro/szablon4/do-koszyka.png) 2. Przejdź do koszyka, zaznacz wybrane pozycje i kliknij przycisk ![](http://www.lideria.pl/allegro/szablon4/kup-teraz.png)
Uwaga! Nie używaj przycisku "Kup Teraz" dla każdej aukcji osobno! Wystarczy tylko raz potwierdzić zakup w koszyku. |
![](http://www.lideria.pl/allegro/szablon4/kupujac.jpg)
![](http://www.lideria.pl/allegro/szablon4/wys_mag.jpg)
![](http://www.lideria.pl/allegro/szablon4/yt.jpg)