Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Stopnie boczne rury progi podesty VW T4 1[zasłonięte]990-20

14-11-2014, 12:07
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 900 zł     
Użytkownik chromemaster
numer aukcji: 4702462519
Miejscowość Mrągowo
Wyświetleń: 28   
Koniec: 14-11-2014 11:21:09

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 5.00 [kg]
Przeznaczenie: samochody osobowe
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Rury boczne

NAJWYŻSZA JAKOŚĆ.

Model Rury boczne
Dystrybutor Chromemaster Automotive
Materiał Stal nierdzewna polerowana
Czas realizacji od 3 do 8 dni roboczych
Ilość elementów w komplecie 2
Przedmiot pasuje do Volkswagen T4 1[zasłonięte]990-20

Na naszych aukcjach znajdziesz również:

- nakładki chromowane na klamki i lusterka
- listwy stalowe, chromowane, ochronne tylnego zderzaka
- listwa chromowana na dół tylnej klapy
- orurowanie przednie, boczne oraz tylne!
- chromowana listwa stylizacyjna na dolną krawędź klapy tylnej
- relingi oraz poprzeczki / belki (bagażnik) do relingów

Pytania

Galeria

Item description

Model Side pipes
Distributor Chromemaster Automotive
Material Polished Stainless Steel
Delivery time From 3 up to 8 days
Items in one set 2

Installation..
Easy DIY fitting - takes about 5 mintes. Just clean your door handles in the car, degrease it and stick our mirror covers using preinstalled 3M tape.
We've got plenty of other items in our offer for your car. Check it out!

Customers from Russia and countries outside the European Union please contact us by email before ordering.

Promocja

Sposób montażu stopni i akcesoriów.

Montaż stopni jest na prawdę prosty. Wystarczy przykręcić je w miejsce oryginalnie przygotowanych miejsc montażowych. Wszystkie elementy (łapy, śruby) oraz diagramy montażowe są dołączone. Na pewno każdy sobie poradzi!

Ogólny schemat montażu stopni bocznych

1. Zdemontuj plastikowe osłony podwozia.
2. Przygotuj zestaw montażowy.
3. Znajdź otwory potrzebne do montażu w podwoziu i umieść w nich śruby.
4. Skręć zestaw montażowy.
5. Przytnij plastikowe osłony tak aby zrobić miejsce na łapy montażowe. Załóż ponownie osłony, w miejscu wycięcia osłonę można wzmocnić plastikowymi opaskami zaciskowymi.
6. Skręć stopnie z zestawem montażowym.

 

Uwaga!
Osłony plastikowe występują tylko w niektórych modelach samochodów. Przecięcie osłon nie wpływa negatywnie na użytkowanie pojazdu.

Wysyłka

Przesyłki nadajemy pocztą polską lub kurierem. Ceny wysyłki podane są na górze aukcji. Kupując kilka przedmiotów z różnych naszych aukcji za przesyłkę płacisz tylko raz.

Za zakupione na naszych aukcjach rzeczy możesz zapłacić na trzy różne sposoby: (szczegóły - KLIKNIJ TU) - przelew na konto - pobranie - płatność kartą kredytową poprzez PAYU

Dane do dokonywania wpłat:

Chromemaster Automotive
Kamil Niezgoda
24 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020000 [zasłonięte] 818913 Millennium Bank

Iban: PL 24 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020000 [zasłonięte] 818913
Swift: BIGBPLPW
Millennium Bank S.A.

Współpracujemy z GLS oraz UPS.

UWAGA !!! Na Allegro istnieje wiele nieuczciwych sprzedawców, którzy ani nie są w stanie wystawić faktury, ani nie są w stanie zapewnić wysokiej jakości produktu. U mnie kupujecie w legalnie działającej firmie gdzie gwarantujemy jakość! Jeżeli towar nie będzie spęłniał Państwa oczekiwań, zawsze przyjmuję zwroty. Oczywiście wystawiam faktury i paragony.

Kontakt ze mną: tel.

+48 [zasłonięte] 507 248

Zapewniam profesjonalną i uczciwą obsługę!

 

Kontakt.

Masz pytania? Napisz do nas.
e-mail: [zasłonięte]@chromemaster.pl
Telefony:
+48 [zasłonięte] 507 248
+48 [zasłonięte] 417 748

Regulamin



Regulamin zakupów na witrynach firmy Chromemaster Automotive.
Pełna treść regulaminu znajduje się na stronie firmy oraz na stronie informacyjnej sklepu allegro, którą uruchomisz klikając tutaj.

Regulamin skrócony.

§ I - Warunki ogólne.
Każdy klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią Regulaminu przed dokonaniem zamówienia

§ II - Ceny i opłaty.
Produkty oraz ceny zamieszczone na stronie www.chromemaster.pl / www.sklep-tuningowy.pl nie stanowią oferty w rozumieniu art. 61 Kodeksu Cywilnego - są wyłącznie zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu art. 71 KC. Ceny mogą ulec zmianie nawet po złożeniu zamówienia przez Klienta - w takim (wyjątkowym) przypadku zamówienie zostaje wstrzymane do realizacji, a Klient informowany jest o obowiązujących cenach. W takim przypadku Klientowi przysługuje prawo do anulowania transakcji. W przypadku wyświetlenia produktów o cenie sprzedaży "0zł" transakcje zostaną automatycznie anulowane. W przypadku niedostępności zamówionego produktu na magazynie dostawców Klientowi przysługuje zwrot wpłaconych zaliczek lub całej wartości produktu.

§ III - Czas realizacji zamówienia.
Czas realizacji zamówienia to okres w jakim Firma Chromemaster Automotive podejmuje się wysłać towar. Łączny czas oczekiwania na towar to czas realizacji zamówienia + czas transportu towaru przez podmiot doręczający (w przypadku firm kurierskich to od 24 do 72 godzin)

§ IV - Realizacja zamówień.
1. Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z tym, że zostanie ono w pełni zrealizowane. Firma Chromemaster Automotive zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w części lub w całości w razie braku zamówionego towaru lub z innych przyczyn.
2. Klient jest informowany o wszelkich opóźnieniach związanych z realizacją zamówienia np. z powodu braku towaru.
3. W razie zmiany ceny towaru w trakcie procesu realizacji zamówienia firma Chromemaster Automotive gwarantuje poinformowanie o tym klienta i zapewnia możliwość anulowania zamówienia.
4. W niektórych sytuacjach (znacząca wartość zamówienia, produkt dostępny wyłącznie na zamówienie indywidualne) firma Chromemaster Automotive zastrzega sobie prawo do pobrania zaliczki od Klienta.

§ V - Odpowiedzialność sklepu.
1. Firma Chromemaster Automotive nie bierze odpowiedzialności wobec osób lub firm z tytułu szkód szczególnych, pośrednich lub wtórnych wynikłych w trakcie użytkowania sprzedanych w sklepie towarów.
2. Firma Chromemaster Automotive nie bierze odpowiedzialności za szkody wynikłe z niewłaściwego użytkowania sprzedanych w sklepie towarów.
3. Firma Chromemaster Automotive nie uwzględnia reklamacji z tytułu różnic między wyglądem zakupionego towaru, a jego wyglądem na stronie internetowej. Zdjęcia i rysunki zamieszczone na stronie sklepu mają charakter wyłącznie poglądowy - mają na celu przybliżyć rzeczywisty wygląd towaru.
4. Firma Chromemaster Automotive nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia towaru w trakcie jego dostawy. Sposób postępowania w przypadku powstania uszkodzeń w trakcie transportu towaru do klienta określony został w paragrafie VII.

§ VI - Odpowiedzialność klienta.
Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z potwierdzeniem zapoznania się z niniejszym regulaminem i jego akceptacją oraz zobowiązaniem się do odbioru towaru a także do uiszczenia zapłaty za towar. W przypadku odmowy odbioru towar klient zobowiązany jest do zwrotu poniesionych przez Sprzedającego kosztów związanych z dotychczasową realizacją zamówienia.

§ VII - Odbiór towaru przez klienta
Zawsze dokładamy wszelkich starań aby towar dojechał nieuszkodzony w idealnym stanie. Klient ma obowiązek sprawdzić dostarczany towar w obecności kuriera w momencie jego odbioru. W przypadku stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia przedmiotu należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera doręczającego przesyłkę. Każdy kurier dysponuje stosownymi formularzami. Pomagamy dopełnić wszelkich formalności i reprezentujemy Klienta przed firmą UPS oraz GLS w dochodzeniu odszkodowania. Tak zgłoszona szkoda rozpatrywana jest do ok. 28 dni roboczych. Każda pozytywnie rozpatrzona reklamacja zgłoszona w ten sposób skutkuje wymianą przez nas towaru na wolny od wad lub uszkodzeń. Prosimy pamiętać, że protokół należy wypełnić koniecznie w momencie odbioru przesyłki – protokoły zgłaszane następnego dnia są najczęściej rozpatrywane na niekorzyść Klienta. Tak samo należy postępować w przypadku dostawy towaru za pośrednictwem Poczty Polskiej. Proszę jednak wziąć pod uwagę że reklamacja najprawdopodobniej nie zostanie uwzględniona przez Pocztę Polską.

§ VIII - Gwarancja i zwroty
1. Na każdy sprzedawany produkt udzielana jest gwarancja ustalona przez producenta i zgodna z przepisami obowiązującymi w Polsce. W każdym przypadku producent jest stroną rozpatrującą reklamację i to od niego uzależniony jest czas jej rozpatrzenia. Okres gwarancji podany jest w opisie przedmiotu lub dostępny jest po zadaniu pytania na ten temat.
2. Każdy zwracany do nas produkt powinien zawierać dokument zakupu (paragon lub fakturę VAT) oraz oryginalne opakowanie. Brak dokumentu zakupu lub opakowania oznacza złamanie zasad reklamacji/zwrotów i uniemożliwia zgłoszenie reklamacji lub zwrot produktu.
3. Klient ma prawo do zwrotu towaru do firmy Chromemaster Automotive bez podania przyczyny zgodnie z obowiązującymi przepisami. Więcej informacji odnośnie zwrotów towaru można znaleźć w pełnej wersji regulaminu.
4. Zwracając towar klient ma obowiązek dołożyć wszelkich starań aby przedmioty były zapakowane bezpiecznie i profesjonalnie. Opakowanie ma uniemożliwić uszkodzenie towaru przez przewoźnika. Towar w ramach zwrotu lub zgłoszenia reklamacyjnego musi zostać odesłany do Sprzedawcy przesyłką rejestrowaną i ubezpieczoną (polecamy przesyłki kurierskie). W przypadku uzasadnionych zwrotów reklamacyjnych koszty transportu zostaną zwrócone przez Sprzedającego. Istnieje również możliwość ustalenia ze Sprzedającym aby dokonał on odbioru towaru na swój koszt ze wskazanego przez Kupującego adresu.

§ IX - Montaż towaru
W przypadku niektórych produktów wymagany jest profesjonalny montaż. Zakładając produkt we własnym zakresie Klient bierze na siebie odpowiedzialność za prawidłowe jego funkcjonowanie.