Piękne i wytrzymałe progi boczne
Najnowszy wzór !
NAJWYŻSZA JAKOŚĆ.
Model |
EM-LINE |
Dystrybutor |
Chromemaster Automotive |
Material |
aluminium, tworzywo sztuczne |
Czas realizacji |
24h do 3 dni roboczych |
Ilość elementów w komplecie |
2 + zestaw montażowy |
Przedmiot pasuje do |
KIA Sorento 2[zasłonięte]002-20 |
Na naszych aukcjach znajdziesz również:
- nakładki chromowane na klamki i lusterka
- listwy stalowe, chromowane, ochronne tylnego zderzaka
- listwa chromowana na dół tylnej klapy
- orurowanie przednie, boczne oraz tylne!
- chromowana listwa stylizacyjna na dolną krawędź klapy tylnej
- relingi oraz poprzeczki / belki (bagażnik) do relingów
Aluminiowe progi/stopnie, które sprzedajemy na tej aukcji zapewnią tobie
- dużą wytrzymałość
- nowoczesne aerodynamiczne wzornictwo
- odporność na warunki zewnętrzne
- odporność na chemię, również na sól drogową
Ponadto:
- Wysoka staranność wykonania powoduje bardzo dobre dopasowanie oraz przyjemność w użytkowaniu
- Stopnie posiadają powierzchnię anypoślizgową zwiększającą bezpieczeństwo
- Na towar oczywiście udzielamy pełnej 24 miesięcznej gwarancji
Pytania
Galeria
Item description
Model |
EM-LINE |
Distributor |
Chromemaster Automotive |
Material |
aluminum, plastic |
Delivery time |
24h or up to 3 days |
Items in one set |
2+mounting kit. |
Highest quality guaranteed.
Easy DIY fitting (takes about 90 minutes) by screwing brackets into original instalation points. Needed accessory are included.
We've got plenty of other items in our offer. Check it out!
Customers from Russia and countries outside the European Union please contact us by email before ordering.
Promocja
Sposób montażu stopni i akcesoriów.
Montaż stopni jest na prawdę prosty. Wystarczy przykręcić je w miejsce oryginalnie przygotowanych miejsc montażowych. Wszystkie elementy (łapy, śruby) oraz diagramy montażowe są dołączone. Na pewno każdy sobie poradzi!
Ogólny schemat montażu stopni bocznych
1. Zdemontuj plastikowe osłony podwozia.
2. Przygotuj zestaw montażowy.
3. Znajdź otwory potrzebne do montażu w podwoziu i umieść w nich śruby.
4. Skręć zestaw montażowy.
5. Przytnij plastikowe osłony tak aby zrobić miejsce na łapy montażowe. Załóż ponownie osłony, w miejscu wycięcia osłonę można wzmocnić plastikowymi opaskami zaciskowymi.
6. Skręć stopnie z zestawem montażowym.
Uwaga!
Osłony plastikowe występują tylko w niektórych modelach samochodów. Przecięcie osłon nie wpływa negatywnie na użytkowanie pojazdu.
Wysyłka
Przesyłki nadajemy pocztą polską lub kurierem. Ceny wysyłki podane są na górze aukcji.
Kupując kilka przedmiotów z różnych naszych aukcji za przesyłkę płacisz tylko raz.
Za zakupione na naszych aukcjach rzeczy możesz zapłacić na trzy różne sposoby: (szczegóły - KLIKNIJ TU) - przelew na konto - pobranie - płatność kartą kredytową poprzez PAYU
Dane do dokonywania wpłat:
Chromemaster Automotive
Kamil Niezgoda
24 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020000 [zasłonięte] 818913 Millennium Bank
Iban: PL 24 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020000 [zasłonięte] 818913
Swift: BIGBPLPW
Millennium Bank S.A.
Współpracujemy z GLS oraz UPS.
Zasady FAIR PLAY
Kontakt.
Masz pytania? Napisz do nas.
e-mail: [zasłonięte]@chromemaster.pl
Biuro obsługi:
+48 [zasłonięte] 507 248
+48 [zasłonięte] 417 748
Obsługa klientów: 8.00 - 18.00
Zapewniamy profesjonalną i uczciwą obsługę!
Regulamin
Regulamin zakupów na witrynach firmy Chromemaster Automotive.
Pełna treść regulaminu znajduje się na stronie firmy oraz na stronie informacyjnej sklepu allegro, którą uruchomisz klikając
tutaj.
Regulamin skrócony.
§ I - Warunki ogólne.
Każdy klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią Regulaminu przed dokonaniem zamówienia
§ II - Ceny i opłaty.
Produkty oraz ceny zamieszczone na stronie www.chromemaster.pl / www.sklep-tuningowy.pl nie stanowią oferty w rozumieniu art. 61 Kodeksu Cywilnego - są wyłącznie zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu art. 71 KC. Ceny mogą ulec zmianie nawet po złożeniu zamówienia przez Klienta - w takim (wyjątkowym) przypadku zamówienie zostaje wstrzymane do realizacji, a Klient informowany jest o obowiązujących cenach. W takim przypadku Klientowi przysługuje prawo do anulowania transakcji. W przypadku wyświetlenia produktów o cenie sprzedaży "0zł" transakcje zostaną automatycznie anulowane. W przypadku niedostępności zamówionego produktu na magazynie dostawców Klientowi przysługuje zwrot wpłaconych zaliczek lub całej wartości produktu.
§ III - Czas realizacji zamówienia.
Czas realizacji zamówienia to okres w jakim Firma Chromemaster Automotive podejmuje się wysłać towar. Łączny czas oczekiwania na towar to czas realizacji zamówienia + czas transportu towaru przez podmiot doręczający (w przypadku firm kurierskich to od 24 do 72 godzin)
§ IV - Realizacja zamówień.
1. Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z tym, że zostanie ono w pełni zrealizowane. Firma Chromemaster Automotive zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w części lub w całości w razie braku zamówionego towaru lub z innych przyczyn.
2. Klient jest informowany o wszelkich opóźnieniach związanych z realizacją zamówienia np. z powodu braku towaru.
3. W razie zmiany ceny towaru w trakcie procesu realizacji zamówienia firma Chromemaster Automotive gwarantuje poinformowanie o tym klienta i zapewnia możliwość anulowania zamówienia.
4. W niektórych sytuacjach (znacząca wartość zamówienia, produkt dostępny wyłącznie na zamówienie indywidualne) firma Chromemaster Automotive zastrzega sobie prawo do pobrania zaliczki od Klienta.
§ V - Odpowiedzialność sklepu.
1. Firma Chromemaster Automotive nie bierze odpowiedzialności wobec osób lub firm z tytułu szkód szczególnych, pośrednich lub wtórnych wynikłych w trakcie użytkowania sprzedanych w sklepie towarów.
2. Firma Chromemaster Automotive nie bierze odpowiedzialności za szkody wynikłe z niewłaściwego użytkowania sprzedanych w sklepie towarów.
3. Firma Chromemaster Automotive nie uwzględnia reklamacji z tytułu różnic między wyglądem zakupionego towaru, a jego wyglądem na stronie internetowej. Zdjęcia i rysunki zamieszczone na stronie sklepu mają charakter wyłącznie poglądowy - mają na celu przybliżyć rzeczywisty wygląd towaru.
4. Firma Chromemaster Automotive nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia towaru w trakcie jego dostawy. Sposób postępowania w przypadku powstania uszkodzeń w trakcie transportu towaru do klienta określony został w paragrafie VII.
§ VI - Odpowiedzialność klienta.
Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z potwierdzeniem zapoznania się z niniejszym regulaminem i jego akceptacją oraz zobowiązaniem się do odbioru towaru a także do uiszczenia zapłaty za towar. W przypadku odmowy odbioru towar klient zobowiązany jest do zwrotu poniesionych przez Sprzedającego kosztów związanych z dotychczasową realizacją zamówienia.
§ VII - Odbiór towaru przez klienta
Zawsze dokładamy wszelkich starań aby towar dojechał nieuszkodzony w idealnym stanie. Klient ma obowiązek sprawdzić dostarczany towar w obecności kuriera w momencie jego odbioru. W przypadku stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia przedmiotu należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera doręczającego przesyłkę. Każdy kurier dysponuje stosownymi formularzami. Pomagamy dopełnić wszelkich formalności i reprezentujemy Klienta przed firmą UPS oraz GLS w dochodzeniu odszkodowania. Tak zgłoszona szkoda rozpatrywana jest do ok. 28 dni roboczych. Każda pozytywnie rozpatrzona reklamacja zgłoszona w ten sposób skutkuje wymianą przez nas towaru na wolny od wad lub uszkodzeń.
Prosimy pamiętać, że protokół należy wypełnić koniecznie w momencie odbioru przesyłki – protokoły zgłaszane następnego dnia są najczęściej rozpatrywane na niekorzyść Klienta. Tak samo należy postępować w przypadku dostawy towaru za pośrednictwem Poczty Polskiej. Proszę jednak wziąć pod uwagę że reklamacja najprawdopodobniej nie zostanie uwzględniona przez Pocztę Polską.
§ VIII - Gwarancja i zwroty
1. Na każdy sprzedawany produkt udzielana jest gwarancja ustalona przez producenta i zgodna z przepisami obowiązującymi w Polsce. W każdym przypadku producent jest stroną rozpatrującą reklamację i to od niego uzależniony jest czas jej rozpatrzenia. Okres gwarancji podany jest w opisie przedmiotu lub dostępny jest po zadaniu pytania na ten temat.
2. Każdy zwracany do nas produkt powinien zawierać dokument zakupu (paragon lub fakturę VAT) oraz oryginalne opakowanie. Brak dokumentu zakupu lub opakowania oznacza złamanie zasad reklamacji/zwrotów i uniemożliwia zgłoszenie reklamacji lub zwrot produktu.
3. Klient ma prawo do zwrotu towaru do firmy Chromemaster Automotive bez podania przyczyny zgodnie z obowiązującymi przepisami. Więcej informacji odnośnie zwrotów towaru można znaleźć w pełnej wersji regulaminu.
4. Zwracając towar klient ma obowiązek dołożyć wszelkich starań aby przedmioty były zapakowane bezpiecznie i profesjonalnie. Opakowanie ma uniemożliwić uszkodzenie towaru przez przewoźnika. Towar w ramach zwrotu lub zgłoszenia reklamacyjnego musi zostać odesłany do Sprzedawcy przesyłką rejestrowaną i ubezpieczoną (polecamy przesyłki kurierskie). W przypadku uzasadnionych zwrotów reklamacyjnych koszty transportu zostaną zwrócone przez Sprzedającego. Istnieje również możliwość ustalenia ze Sprzedającym aby dokonał on odbioru towaru na swój koszt ze wskazanego przez Kupującego adresu.
§ IX - Montaż towaru
W przypadku niektórych produktów wymagany jest profesjonalny montaż. Zakładając produkt we własnym zakresie Klient bierze na siebie odpowiedzialność za prawidłowe jego funkcjonowanie.