Koncernom samochodowym i całej branży motoryzacyjnej nie zależy
na tym, aby systemy Anti-Corrosion znalazły szerokie zastosowanie.
Wiele zaawansowanych technologicznie idealnych rozwiązań
w tej dziedzinie nigdy nie znalazło zastosowania w masowej
produkcji aut, ponieważ zwolniło by to proces eksploatacji
i zużycia samochodów.
Firmom motoryzacyjnym nie zależy na tym, ponieważ oznaczałoby to
spadek sprzedaży nowych aut, oraz minimalizację kosztów
eksploatacyjnych jakie ponosimy my – posiadacze czterech kółek.
Wciąż nie doczekały się szerokiego zastosowania porcelanowe
podzespoły silnika, amortyzatory pochłaniające 80% siły uderzenia,
alternatywne źródła zasilania silnika.
Wielcy gracze w branży motoryzacyjnej wykupują i wrzucają
do śmietnika patenty, innowacyjne pomysły, genialne projekty
i tanie rozwiązania!
UWIERZ !!! TWOJE AUTO NIE MUSI ULEGAC KOROZJI !!!
KILKA SŁÓW O ISTOCIE KOROZJI I ZASADZIE
DZIAŁANIA SYSTEMU ANTI CORROSION Korozja to proces niszczenia metali w wyniku reakcji
elektrochemicznych i chemicznych zachodzących podczas zetknięcia
się metali z otaczającym je środowiskiem gazowym albo ciekłym.
Metoda działania urządzenia Anti-Corrosion jest ogólnie znana
i od lat stosowana w przemyśle pod nazwą katodowego
zabezpieczenie antykorozyjnego. Stosuje się ją masowo
przy zabezpieczania przed korozja okrętów, oraz w budownictwie
do zbrojeń wewnątrz konstrukcji betonowych, zabezpieczeń zbiorników
pod ziemią.
Korozja elektrochemiczna jest wynikiem działania lokalnych
ogniw galwanicznych tworzących się na powierzchni metalu.
W każdym przypadku istotnym składnikiem tych ogniw
jest roztwór elektrolitu.
W przypadku korozji atmosferycznej elektrolitem jest
skondensowana wilgoć i woda opadowa zawierająca zawsze pewną
ilość rozpuszczonych substancji takich jak tlen, dwutlenek węgla,
dwutlenek siarki, tlenki azotu i inne.
Istotą korozji wywołanej przez działanie wspomnianych ogniw
korozyjnych jest proces anodowy, czyli przejście atomów metalu
do roztworu w postaci jonów dodatnich.
Urządzenie Anti-Corrosion
NIWELUJE TEN PROCES
Zabezpieczanie metodą katodową polega na polaryzacji prądem
stałym części metalowych narażonych na korozję i odchyleniu
ich potencjału elektrodowego w kierunku ujemnym. Innymi słowy,
dodatnio spolaryzowane projektory ze względu na swą "atrakcyjność
elektryczną" przejmują większość procesu korozji na siebie,
przez co karoseria samochodu nie jest atrakcyjna dla korozji.
Urządzenie Anti-Corrosion nie dopuszcza do występowania
niekorzystnego zjawiska ogniwa elektrycznego, nawet w kontakcie
z elektrolitami takimi jak słona woda czy kwaśne deszcze.
NAWET PRZY ZNACZNYCH POWIERZCHNIACH „GOŁEJ”, NIE ZABEZPIECZONEJ POWIERZCHNI KAROSERII, LUB TAKICH USZKODZENIACH JAK PRZERYSOWANIA, ODPRYSKI, CZY ISTNIEJĄCA JUŻ KOROZJA, KAROSERIA WASZEGO AUTA JEST JUŻ OD TEJ CHWILI BEZPIECZNA. W METODZIE KATODOWEJ ANODY PRZEJMUJĄ NA SIEBIE PROCES REAKCJI ELEKTROCHEMICZNEJ JAKIM JEST KOROZJA.
Prezentowane urządzenie jest dostosowane
do zabezpieczenia każdego pojazdu z zasilaniem
12V, czyli wszystkich aut i wielu innych
pojazdów mechanicznych.
URZĄDZENIE JEST ABSOLUTNIE BEZPIECZNE DLA SYSTEMU ELEKTRONICZNEGO SAMOCHODU
Pobór prądu niższy od standardowego alarmu samochodowego wynosi
od 11 m A-do 12 m A.
W przeciwieństwie do urządzeń oferowanych przez konkurencję,
w przypadku systemu Anti-Corrosion nie muszą Państwo kupować
kilku urządzeń, aby otrzymać oczekiwany efekt. Zaledwie
JEDNO URZĄDZENIE Anti-Corrosion wystarczy, aby ochronić
Państwa samochód osobowy przed wystąpieniem korozji!
W przypadku samochodów dostawczych, potrzebne są
maksymalnie dwa urządzenia.
DWA KROKI INSTALACJI SYSTEMU
Anti-Corrosion
KROK PIERWSZY
Podłączamy dwie elektrody (sztabki aluminiowe na końcach
czarnych przewodów) do dwóch skrajnie oddalonych miejsc karoserii.
Wystarczy podłączyć do jakiejkolwiek śrubki najlepiej w miejscu
mającym styczność z otoczeniem zewnętrznym.
Przód: komora silnika rynienki błotników,
rynienki odpływowe pod maska silnika etc.
Tył: rynienka błotnika, pas tylny pod zderzakiem,
pod klapą bagażnika etc.
KROK DRUGI
Podłączamy przewody zasilające +12V(czerwony) i masę (żółto-zielony).
Na obudowie stałym światłem zapali się czerwona dioda
sygnalizując zasilanie urządzenia, następnie druga, zielona
dioda zacznie pulsować sygnalizując prawidłową prace urządzenia.
Urządzenie Anti-Corrosion jest zaprojektowane tak, aby montaż
nie przysparzał Państwu żadnych problemów, a skuteczność jego
działania była maksymalna.
Na nasze urządzenia udzielamy
24 miesięcznej gwarancji
Do kazdego urzadzenia dolaczamy gratis w postaci unikalnego zapachu do Panstwa samochodu!!
|