Gwarancja | Chcemy dobrze obsłużyć Twoje zamówienie, z należytą starannością, jednak musisz nam to umożliwić przekazując wszelkie informacje precyzyjnie i czytelnie. Kupując u nas kupujesz w profesjonalnym sklepie mającym swoją fizyczną siedzibę, otrzymujesz fakturę lub paragon, gwarancję oraz pewność zakupu legalnego produktu z zachowaniem Twoich wszelkich praw jako konsumenta. | Zwroty i reklamacje | Zamówiony towar możesz zwrócić lub zamienić na inny pod warunkiem, że oddasz go nam nieuszkodzony, kompletny, z oryginalnym opakowaniem, z dołączonym dowodem zakupu/paragonem. Zwracamy 100% wartości towaru. Zanim wyślesz towar do reklamacji, zgłoś to do nas celem otrzymania instrukcji nadania reklamacji. Reklamacje wysłane do nas bez uprzedniego zgłoszenia i potwierdzenia z naszej strony mogą zostać nie uznane. | REKLAMA NASZYCH AUKCJI | |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| | | | GWARANCJA UDANYCH ZAKUPÓW | Prosimy o zapoznanie się z warunkami wysyłki, kontaktu oraz zasad przekazywania informacji zawartymi na końcu tej strony. Licytując akceptujesz warunki tej aukcji, więc zanim zdecydujesz się wylicytować zapoznaj się z całym opisem aukcji. FUTERAŁ STIFF mobile PREMIUM PRAWDZIWA MIĘKKO WYPRAWIONA SKÓRA BIAŁY DO TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH | rozmiar IP pasuje m.in do następujących modeli telefonów: Apple IPhone 3G HTC Desire, Magic LG GT540, KU990, KU990i, PRADA II, KC910 NOKIA N97, N97 mini Samsung i900 OMNIA, i8000 OMNIA 2, i5700 Galaxy Spica, i7500 Galaxy, B7300 OMNIA Lite, S8500 Wave, PIXON, PIXON 12 Sony Ericsson Xperia X1, Xperia X2 - Etui STIFF mobile PREMIUM to wspaniała propozycja dla wszystkich, którzy cenią sobie elegancję, funkcjonalność i komfort użytkowania każdego dnia.
- Etui w całości wykonane jest z naturalnej, wysokogatunkowej, miękko wyprawionej skóry.
- Od wewnątrz skóra podklejona podszewką
- Pomiędzy podszewką a skórą dodatkowa warstwa usztywniająca gwarantuje ekstra ochronę oraz nadaje elegancki kształt futerałowi
- Na górze po bokach wycięcia ułatwiające wyjmowanie telefonu z futerału
- Ciekawe, niepowtarzalne wzornictwo i wysoka jakość, gwarantują satysfakcję z użytkowania naszego produktu.
- Futerał wykonany ręcznie, szycie kolorową nicią
- Zapewnia całkowitą ochronę telefonu. To prawdziwa elegancja w projektowaniu pokrowców na telefony komórkowe.
- Pokrowiec ma ok. 3 milimetry grubości. Stanowi nie tylko ochronę dla telefonu ale także elegancki dodatek.
- Skóra jest miękka, przyjemna w dotyku. Wewnątrz podklejona delikatnym, czarnym welurem chroniącym telefon przed zadrapaniami.
- Pokrowiec ten idealnie nadaje się do ochrony telefonu w każdych warunkach.
- Kształt futerału oraz właściwości wewnętrznego podszycia wraz z usztywnieniem sprawiają, że telefon włożony do niego trzyma się pewnie, nie wypada tak łatwo, jak ze zwykłych pokrowców.
- Futerał można nosić w kieszeni spodni, marynarki, bluzy, w aktówce, w torebce, itp., itd.
Zdjęcia poniżej prezentują telefon „ubrany” w pokrowiec. Zobacz jak elegancko telefon wygląda w tym pokrowcu. |
GRATIS!!! w e-mail potwierdzającym wysyłkę towaru po dokonaniu wpłaty otrzymasz dostęp do naszych zasobów, gdzie znajdziesz szereg użytecznych programów: - do zarządzania telefonem poprzez komputer, - bazę sterowników, - programy wspomagające odzyskiwanie danych z kart pamięci, - programy do edycji i korekcji zdjęć Nasza baza zawiera wiele innych użytecznych i darmowych narzędzi. Zasoby są na bieżąco uzupełniane. Oświadczamy, że zawarte w naszej bazie programy i sterowniki nie naruszają praw własności intelektualnej. Wszystkie programy i sterowniki są publikowane z licencją typu freeware. Ponadto w naszych pozostałych aukcjach oferujemy karty pamięci, czytniki kart pamięci, ładowarki, kable usb, pokrowce oraz inne artykuły multimedialne i akcesoria do telefonów komórkowych. Koszt przesyłki płacisz tylko raz – więc możesz śmiało dokupić sobie także inne akcesoria na naszych pozostałych aukcjach Znajdziesz to w naszych pozostałych aukcjach - sprawdź!! ZASADY PRZEKAZYWANIA INFORMACJI (mini poradnik dla początkujących) |
- Chcesz nas poinformować o wylicytowaniu, adresie dostawy, rodzaju wysyłki towaru ? - nie dzwoń tylko wyślij nam informację e-mail - nie przyjmujemy zleceń telefonicznych
- Nie jesteśmy niewolnikami, mamy godziny i dni pracy jak większość firm, w związku z tym nie oczekuj, że zawsze odbierzemy telefon lub odpowiemy na e-mail po godz. 16:00 i/lub w sobotę czy niedzielę.
- Wysyłając nam list e-mail z informacją przedstaw się podając swoją nazwę użytkownika allegro oraz załącz historię dotychczasowej korespondencji - wszelkie listy nie zwierające nazwy użytkownika allegro mogą zostać zignorowane, jeżeli na podstawie ich treści nie będzie można ustalić nazwy użytkownika allegro.
Zapoznaj się z uwagami dotyczącymi kontaktu podanymi poniżej a unikniesz nieporozumień: Chcemy obsłużyć cię dobrze, z należytą starannością, jednak musisz nam to umożliwić przekazując wszelkie informacje precyzyjnie i czytelnie. Jeżeli wybierasz wysyłkę pocztą, to prosimy pozwól nam wykonać usługę na takim poziomie, jakiego się spodziewasz: - Nie wyłączaj komputera zaraz wylicytowaniu tylko poczekaj, w kilka chwil otrzymasz list potwierdzający twoją licytację z Allegro, w drugiej części tego listu będzie pełen zestaw informacji przygotowany przez nas dotyczący zasad postępowania po wylicytowaniu.
- Niezwłocznie poinformuj nas za pomocą formularza opcji dostwy allegro o wybranym sposobie finalizacji
Jeżeli nie wypełniasz formularza, tylko informujesz nas za pomocą e-mail, to pamiętaj, aby: - podać swój login ( nick czy inaczej nazwa użytkownika ) w Allegro, często podajecie tylko nr aukcji, ale to nam nic nie daje, ponieważ nasze aukcje są wielo przedmiotowe i pod jednym numerem aukcji może być nawet ponad 50 osób, które wylicytowały po jednej sztuce produktu
- treść listu powinna zawierać minimum następujące dane:
Mój login to Ares123 wybieram formę zapłaty .............. wybieram przesyłkę ............. - Jak tylko otrzymamy decyzję, co do sposobu finalizacji otrzymasz od nas potwierdzenie e-mail twojego wyboru oraz będziesz na bieżąco informowany(a) o kolejnych etapach realizacji transakcji.
Jeżeli nie otrzymałeś takiego potwierdzenie może to znaczyć, że: - twój list do nas nie dotarł
- twój list był nieczytelny, np. nie podałeś swojego loginu lub byłeś(aś) nieprecyzyjny
Najczęściej popełniacie Państwo błąd polegający na tym, ze piszecie zdawkowy list z informacją typu: proszę wysłać przedmiot licytacji na adres: .... i na tym koniec. Więc mamy się domyślać, czy za pobraniem lub przedpłata? W takim wypadku wstrzymujemy realizację wysyłki do czasu otrzymania od kupującego dodatkowych wyjaśnień. Uwaga!! Jeżeli dokonujesz wpłaty na nasze konto, w pierwszym rzędzie podaj w tytule przelewu swój login (nick czy inaczej nazwa użytkownika) w Allegro. Najwięcej opóźnień z wysyłką wylicytowanego towaru wynika z winy kupującego, który przesyła pieniądze z konta będącego na inne nazwisko lub inny adres aniżeli zarejestrowany w Allegro nie podając swojej nazwy użytkownika – jak w takim wypadku mamy szybko i sprawnie określić, od kogo jest dana wpłata? | | Wysyłka | Za przesyłkę płacisz tylko raz – nie ważne ile towarów zakupisz - według stawki dla przedmiotu, który ma najdroższy koszt przesyłki. Zakupy powyżej 200 zł obowiązkowe ubezpieczenie 60 gr za każde rozpoczęte 50 zł wartości. | Koszty wysyłki | a) przedpłata - Poczta Polska 6 zł - kurierska 20 zł b) za pobraniem - kurierska 25 zł Przesyłki pocztowe nadajemy zawsze jako Priorytetowe. | Konto bankowe | mBank 13 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 418515 W tytule przelewu podaj tylko i wyłącznie swoją nazwę w Allegro | Kontakt | Uwaga! Pracujemy w godz od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku i tylko w tych porach możesz odwiedzić naszą siedzibę lub skontaktować się telefonicznie. Na listy e-mail odpowiadamy od poniedziałku godz. 8:00 do piątku do godz. 16:00 e-mail: [zasłonięte]@amadi.pl tel. 056 [zasłonięte]5359 Adres: PPHU BIURO-DRUK ul. Budowlanych 3 86-300 Grudziądz | Realizacja zamówień | 1. Towar wysyłamy następnego dnia roboczego po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto lub otrzymaniu Twojej decyzji dotyczącej wysyłki za pobraniem 2. W wyjątkowych wypadkach zastrzegamy sobie prawo opóźnienia wysyłki (np. większa aniżeli zwykle ilość zamówień, choroba lub urlop personelu) 3. O wszystkich etapach realizacji zamówienia kupujący jest automatycznie informowany za pomocą komunikatów wysyłanych na adres e-mail, jaki ma wpisany w swoim koncie Allegro 4. Jak tylko otrzymamy od Ciebie decyzję dotyczącą sposobu finalizacji otrzymasz od nas potwierdzenie Twojego wyboru oraz będziesz na bieżąco informowany o kolejnych etapach realizacji transakcji. Jeżeli nie otrzymałeś takiego potwierdzenia może to znaczyć, że: - Twój list do nas nie dotarł - Twój list był nieczytelny, np. nie podałeś swojego loginu lub byłeś nieprecyzyjny | |