Stevens SupremeRozmiar ramy 61cm/24’
Zmuszony zmianą warunków lokalowych, a tym samym ograniczeniem miejsca na “stajenkę” wystawiam mój rower miejsko – trekkingowy niemieckiej marki Stevens, model Supreme. Rower jest oczywiście używany, jednak jego stan oceniam na bardzo dobry – niewielkie rysy na ramie (żadnych wgniotek czy pęknięć), koła proste, wszystkie szprychy na miejscu, opony w doskonałym stanie (tylna praktycznie nowa, przebieg około 200 Km), napęd i oświetlenie 100% sprawne.
Zalety roweru są następujące:
- rama ma sportową geometrię będącą czymś pomiędzy klasycznym trekkingiem a „szosą” – rower jest bardzo zwrotny, choć nie na tyle, aby nie wybaczał błędów użytkownika. W połączeniu ze sztywnym widelcem rewelacyjnie „składa się” w zakręty. Rama jest przy tym lekka i sztywna – materiał to cieniowane rury ze stopu alu 7005. Rozmiar jest odpowiedni dla wzrostu użytkownika od 185cm – ja mam 188 i rama jest idealna.
- Napęd – Shimano Alfine 2x8 – Pozwala wycisnąć 100% ze świetnej piasty 8-biegowej Alfine: duże prędkości na dużym „blacie” z przodu, i zwiększony zakres biegów niskich, idealnych do podjazdów na mniejszym kole z przodu. W praktyce wygląda to tak, że po płaskim jeździ się nie używając przedniej przerzutki na dużym blacie – zakres „dołu” przy tych przełożeniach w zupełności wystarcza do okazjonalnych podjazdów, natomiast „góra” to po prostu poezja – na 8 biegu można po płaskim przkroczyć 50 km/h (o ile siły w nogach wystarczy;) W terenie pagórkowatym wystarczy zmienić z przodu bieg na niższy, i można podjeżdżać, zachowując na „górze” możliwość dojścia do prędkości ok. 35 km/h. Wystarczy dodać do tego niesłychaną kulturę pracy piasty Alfine, aby mieć pełen obraz - przy braku obciażenia zmiana jest bezgłośna i niewyczuwalna, przy obciążeniu piasta zmiania biegi z lekkim „stuknięciem”, ale nadal szybko i precyzyjnie. Poza tym, w mieście możliwość zmiany biegu stojąc na światłach daje duża wygodę użytkowania.
- Koła systemowe Shimano WH-S500 – lekkie i sztywne, świetnie przyspieszają - idealne do szybkiej jazdy po asfalcie. W przednim kole piasta z wbudowaną prądnicą, działającą praktycznie bezoporowo, co daje możliwość jazdy cały czas na światłach (bezpieczeństwo) bez wymieniania baterii.
- Hydrauliczne tarczówki Shimano Alfine – rewelacyjna modulacja i duża skuteczność. Uwaga – klocki w tylnym zacisku są do wymiany (zanieczyszczone – niestety tył nie hamuje tak jak potrzeba...)
- Oświetlenie – Z przodu Basta Sprint Led, świetnie oświetlająca drogę (lampa dzięki której „widzi się” drogę a nie tylko „jest się widzianym”), z tyłu Bush & Mueller Toplight XS plus – dioda o dużej mocy, porządny odblask i kondensator, zapewniający kilka minut świecenia po zatrzymaniu (tzw. Standlicht)
- Opony z odblaskowym i paskami z boku (bezpieczeństwo), tylna nowo założona, przednia w stanie bdb, nie popękane boczne ścianki, bieżnik nie zużyty.
- Lekki bagażnik Stevens CityCross
Waga – z całym widoczny tym osprzętem (pełne błotniki, oświetlenie, stopka Pletscher Esge) i w tym rozmiarze ramy – jedynie 14,5 kg.
UWAGA – rower sprzedaję bez pedałów, za dodatkowe 50 PLN mogę dorzucić używane pedały PD-M324 (platforma + SPD)
Zainteresowanych zapraszam – rower mozna obejrzeć w Warszawie. Moj nr 691[zasłonięte]305, nie odpowiadam na sms-y!
Dane techniczne:Rama: Stevens Supreme, Aluminium 7005TB Superlite, 61 cmWidelec: STEVENS Alu C-Blade, z “oczkami” do montażu bagażnika “lowrider”Przerzutka przednia: Shimano FD-R440Przerzutka tylna: piasta Shimano Alfine 8-mio biegowaKorba: Shimano FC-4550 Compact, Hollow, 50-34 zęby, zintegrowany suportPiasta przednia: Shimano system wheel Alfine WH-S500, dynamo w piaściePiasta tylna: Shimano system wheel Alfine WH-S500Obręcze: Shimano system wheel Alfine WH-S500Opony: przód – Ontrack City 37-622, tył - Continental Touring Plus 42-622 (NOWA)Manetki: Shimano Alfine SL-S500Dźwignie hamulca: Shimano Alfine BL-S502,Hamulec przedni: Shimano Alfine S500 disk brake 160mmHamulec tylny: Shimano Alfine S500 disk brake 160mmKierownica: Oxygen Scorpo Rizer 63 cmMostek: Ritchey Comp, +/- 6° (odwracalny), 120mmStery: FSA Ahead Integrated Mod. 11, 1 1/8"Siodełko: CarverSztyca: Oxygen Scorpo 300mmGripy: Velo Ergo lock-on (NOWE)Błotniki: SKS GermanyŚwiatła: przód - Basta Sprint Led, tył - B&M Toplight XS Plus (led, z podtrzymaniem światła po zatrzymaniu)
Zapraszam na inne moje aukcje – pozbywam się także różnych (nowych i używanych) części rowerowych, które odłożyłem „na później”, ale to później jakoś nie nadchodzi ;)