Tytuł Oryginału: Onwards Tłumaczenie: Mariusz Gądek
Oprawa: twarda z obwolutą
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1688-4
Opracowanie graficzne: Marta Szmyd
Rok wydania: 2012
Format: 155x235
Ilość stron: 312
Wydawnictwo: Znak literanova
Howard Schultz
Starbucks. Sztuka wyciągania wniosków z porażek, czyli rewolucyjny przepis Schultza na wielki sukces
W pewne wtorkowe popołudnie w lutym 2008 roku Starbucks zamknął
wszystkie swoje lokale w Stanach Zjednoczonych.
Informacja wywieszona na 7100 zamkniętych drzwiach głosiła:
„Potrzebujemy trochę czasu, by ulepszyć nasze espresso.
Przygotowanie dobrego espresso wymaga wprawy.
Dlatego też postanowiliśmy poświęcić się udoskonaleniu tej sztuki”.
Decyzje tę podejmuje Howard Schultz. Gdy istnienie Starbucksa staje pod znakiem zapytania i firma zaczyna przynosić gigantyczne straty, Schultz wraca do gry. Tak jak Steve Jobs po powrocie do Apple'a, Schultz dokonuje rewolucji, wprowadza śmiałe i często kontrowersyjne zmiany, stawiając swą firmę na nogi.
Na tym jednak podobieństwa do Jobsa się kończą. Schultz proponuje zupełnie inny pomysł na biznes i jego prowadzenie: stawia na ludzi, tradycyjne wartości, proste i doskonałe espresso.
Efekt?
Dziś Starbucks to 60 milionów kubków kawy tygodniowo wydawanych w 16 tysiącach kawiarni w 54 krajach.
Howard Schultz to jeden ze 100 najbardziej wpływowych ludzi na świecie, jednak jego droga do sukcesu nie była łatwa. Pochodzi z biednej rodziny, wychował się na Brooklynie. Mimo to nigdy nie poddawał się przeciwnościom losu, uzyskał stypendium i ukończył Northern Michigan University, rozpoczął pracę w Seattle w firmie Starbucks, a kiedy jego innowacyjne pomysły nie spotkały się z aprobatą zarządu, stworzył swoją własną sieć kawiarni Il Giornale. Po dwóch latach właściciele Starbucksa postanowili wycofać się z branży i sprzedali firmę Schultzowi. Ten zainwestował w rozwój całej sieci, dzięki czemu stworzył najważniejszą i największą sieć kawiarni na świecie.
STARBUCKS to jeden z najważniejszych biznesowych hitów ostatnich lat - książka gościła na szczycie listy bestsellerów „New York Timesa”, a Amazon zaliczył go do grona najważniejszych książek roku.
|
|
Tytuł oryginału: The Innovation Secrets of Steve Jobs. Insanely Different Principles for Breakthrough Success Tłumaczenie: Agnieszka Sobolewska Oprawa: twarda z obwolutą Wydanie: pierwsze ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1646-4 Opracowanie graficzne: MillStudio Rok wydania: 2011 Format: 155x235 Ilość stron: 256 Wydawnictwo: Znak literanova
Carmine Gallo
Steve Jobs: Sekrety innowacji. Zupełnie inaczej - reguły przełomowego sukcesu
Steve Jobs zmienia świat i bezustannie zaskakuje nowymi pomysłami. Ta książka powie ci, jak być równie kreatywnym jak on.
Nowa książka Carmine Gallo - autora światowego bestsellera Steve Jobs: Sztuka prezentacji Apple kierowane przez Steve'a Jobsa to jedna z najbardziej innowacyjnych firm świata. Jej hasło reklamowe - „Pomyśl inaczej” („Think Different”) - to nie slogan, ale przepis na sukces. Dzięki tej książce, ty również możesz go odnieść.
Carmine Gallo sformułował siedem zasad, które stosuje Steve Jobs i które uczyniły go najlepszym menadżerem naszych czasów. Podążając ich tropem, odnajdziesz w sobie potencjał, którego nawet nie podejrzewasz. Wizjonerski przykład twórcy iPada sprawi, że dowiesz się, jak pokonać najsilniejszych nawet konkurentów, znaleźć rewolucyjne rozwiązania i zdobyć wiernych klientów. Ta książka powie ci, jak myśleć inaczej. Nie tylko o swojej karierze i wizji świata, ale też o produktach i klientach. Podpowie ci, jak uruchomić swój mózg, mówić „nie” tysiącu niepotrzebnych rzeczy oraz... jak odcisnąć swój ślad we wszechświecie.
Poznaj najbardziej oryginalne i skuteczne strategie szefa Apple. Steve Jobs: Sekrety innowacji to książka, która - niezależnie od tego, co robisz i gdzie pracujesz - obudzi w tobie prawdziwą kreatywność i innowacyjność.
|