Naprawa sterowników silnika ECU - Warszawa
Naprawa, programowanie (klonowanie) sterowników samochodowych FLASH, EPROM, EEPROM'y itp.). przeprogramowanie po ich wymianie na inny używany, chiptuning, FAP/DPF. Potrzeba wymiany sterownika na nowy jest dosyć częstym przypadkiem spowodowanym uszkodzeniem, zalaniem itp. Wymiana takiego sterownika na nowy wiąże się z wysokim wydatkiem. Wyjściem mniej kosztownym ale równie skutecznym jest naaprawa lub zakup używanego sterownika i zaprogramowanie go tak aby działał w miejse uszkodzonego. Firma zajmuje się również naprawą, adaptacją liczników, naprawą immobilizer'ów. Do najczęściej występujących usterek należy zailczyć: błąd wtyskiwacza, błąd immobilizera, brak komunikacji itp.
Liczniki (Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Hyundaj, KIA, Lancia, Lexus, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Ope, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, Volvo, VW, oraz inne)
Sterowniki silnika Bosch EDC15, EDC16, EDC17, ME9.7, MED17 Delphi DCM3.2, DCM3.5 PSA, EDC16, Siemens SID201, SID202, SID203, SID204, SID206, SID301, SID803(A), MS45, MS60/65, SIMOS266, MSV70, MSS70, Magnetti IAW 5NR2. C2; Ci2; C5; C6; CT1; Ki1; K2; Ki2; K5; T1 - inne z tej serii, rocznik auta 1998 - 2005 Motronic i inne - lista sterowników EDC17 na dole) - klonowanie, adaptacja, zmiana mapy wtrysku. - sterowniki UCH, BSI - dopisanie immo, wyłączenie immo, zamiana (klon) oprogramowania do innego używanego sterownika - Liczniki/immobilizery - adaptacja (przeprogramowanie po wymianie) Airbagi - diagnoza. Audi, VW,Seat,Skoda, Opel, Citroen, Renault, Fiat i inne.
Zadzwoń lub napisz zapytanie tel.534 537 492 czynny 11.00 - 17.00 Pon.-Pią. email: [zasłonięte]@telwis.pl www.telwis.pl
Cena usługi do negocjacji, uzależniona od rodzaju zlecenia - po wcześniejszej konsultacji. Wymagane informacje o typie sterownika (jego numery katalogowe z naklejki lub jakie auto, rok prod. typ/poj./moc silnika) oraz zakres czynności jaki ma być wykonany.
Lista sterowników silników, które programujemy:
Audi, VW, Seat, Skoda, EDC15, EDC116 EDC17 C46; CP04; CP14; CP20; CP24; CP44 ME9 MED17; 17.1; 17.1.1; 17.5; 17.5.1; 17.5.2; 17.5.5; 17.5.20
BMW DDE4, DDE5, DDE6
EDC17 BMW X1; EDC17 BMW 318D MEV17.4.6 MEVD17 BMW 3.0 T N55 MEVD17.2 EDC17 C41; CP09; CP45
FIAT, ALPHA. LANCIA MED17.3.1
FORD EDC17 CP05; CP10; CP11 PSA FORD JAGUAR MED17.8.5
HONDA EDC17 CP06; CP16
IVECO EDC17 CP52
MERCEDES EDC17 EDC17 CP01 EDC17 CP10 M SPRINTER EDC17 CP46/01 EDC17 CP43
MITSUBISHI EDC17 CP15
OPEL - Astra, Combo, Corsa, Meriva, Omega, Signium, Tigra, Zafira, Vectra
BOSCH ME7.6.2-Z10XEP Z12XEP Z14XEL Z14XEP Z16LET Z16LER Z20LEH Z20LER DELCO - DELPHI MT35E - Z16XE1 Z16XEP DELCO - DELPHI HSFI-2.2 - Z16XE SIEMENS SIMTEC 70 - X18XE1 X20XEV SIEMENS SIMTEC 71 & SIMTEC 71.1 - Z18XE Z22XE Z32XE SIEMENS SIMTEC 71.5 & SIMTEC 71.6 - Z18XE Z22XE Z32XE SIEMENS SIMTEC 75 - Z16XER Z18XER SIEMENS SIMTEC 81 - Z22YH
PEUGEOT, CITROEN EDC15,EDC16, EDC17 C10 EDC17 CP11 PSA FORD JAGUAR EDC17 C41 MEV17.4 MEVD1722 MED17; MED17.4
RENAULT EDC15, EDC16, EDC17 C11, CP19 MASTER DCI 2.3 145,
MASTER 2009 - 2010 ster. EDC17
RENAULT CLIO II - IAW 5NR2. C2; Ci2; C5; C6; CT1; Ki1; K2; Ki2; K5; T1 inne z tej serii, rocznik auta 1998 - 2005
SAGEM S2000, S2000RMT
TOYOTA EDC17
VOLVO EDC17
|