Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Sterownik silnik elektryczny do roweru 6mos 24-48V

23-02-2014, 22:01
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Aktualna cena: 169 zł     
Użytkownik qepasa
numer aukcji: 3973475093
Miejscowość gdańsk
Wyświetleń: 123   
Koniec: 23-02-2014 22:00:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (gramy): 200 [g]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Sterownik 6 mosfet 80NF70 16A 24-48V

[zasłonięte]@gmail.com
506[zasłonięte]282
skype neobikes
gg[zasłonięte]32961


Sterownik 24-48V 16A 6 mosfet STP80NF70

Jest to sterownik, kontroler do silników BLDC czyli tych, które używamy w rowerach elektrycznych - bezszczotkowe silniki elektryczne trójfazowe.
Te sterowniki są najlepsze do użytku z mniejszymi silnikami przekładniowymi czyli wszędzie tam gdzie zależy nam najbardziej na dystansie a nie na przyśpieszeniu. Moim zdaniem większe silniki typu Nine Continent 9c800 nieprzekładniowe lub Mac500W zasługują na większy sterownik 9 lub 12 tranzystorowy.



Sterownik posiada 6 tranzystorów 80NF70 o oporze prądu 8,2mohm. Maksymalne napięcie dla tranzystorów wynosi 68V. Obecnie powszechnie można spotkać sterowniki z tranzystorami 75NF75 o oporze 11,3moHm które to pracują aż do napięcia 75V dzięki czemu mogą obsłużyć baterię np.65V, ale tranzystory 80NF70 posiadają większą przepustowość i niższy opór dzięki czemu są lepsze do rowerów z baterią do 60V. Raczej każdy kto by chciał skonstruować rower na więcej niż 48V użyłby większych sterowników np. 12 mos, stąd idea montowania 75NF75 w małych sterownikach jest bezcelowa.



Sterownik ma 7 wyjść:
- standardowe czujniki halotronowe. Zakończone są małym, czarnym, wtykiem
5 kabelków (kolory prawie tęczy): czerwony +5V, żółty, zielony, niebieski, czarny -5V

- trzy kable fazowe: żółty, zielony i niebieski, zakończone okrągłym wtykiem

- kable zasilania: czerwony i czarny zakończone kwadratowym wtykiem andersena PP45.

- dwa kable dwupinowe 2x2 (żółty i czarny) dla hamulców z czujnikiem, aby w momencie naciśnięcia hamulca nie płynął prąd.

- dwa kable 3 i 2 pinowe. Trójpinowy służy do podłączenia uniwersalnego zwykłego przyśpiesznika bez wskaźnika stanu naładowania baterii, 2 pinowy służy do przyśpieszników z diodowym wskaźnikiem i przyciskiem ON/OFF.
Do 2 pinowego wtyku można podłączyć przycisk ON/OFF
Jeśli ktoś nie podłącza kabeleka 2 pin to należy pamiętać aby go zewrzeć aby kontroler działał, on jest odpowiedzialny za przycisk ON/OFF.

- 3 kabelki w wtyku 4 pinowym, czerwony, czarny, niebieski, pusty. Służy do podłączania trójbiegowego ogranicznika prędkości. Są 3 biegi. I bieg to 33% mocy, II bieg 66% III bieg 100% mocy sterownika. Przydatne ustrojstwo gdy używa się 48V baterii i gdy zależy nam na niższych prędkościach np. w tłumie.

- 3 kabelki w wtyku 3pinowym, czerwony, niebieski, czarny.
Służy do podłączenia PAS pedal assist system. PAS składa się z plastikowego krążka z wtopionymi w środku magnesami oraz czujnika halotronowego. Krążek zakłada się na oś suportu przy korbie z pedałami. Czujnik zakłada się obok, tak aby kręcąc pedałami magnesy przesuwały się tuż obok czujnika.
Tak wzbudzony czujnik wysyła sygnały o określonej częstotliwości do sterownika co uruchamia odpowiednią moc silnika. Dzięki temu nie trzeba naciskać manetki i rower sam jedzie ... dosłownie.
Osobiście nie lubię PAS gdyż mam te szczęście że uruchamia mi się zazwyczaj w momentach zupełnie niechcianych, np. gdy lawiruję pośród aut na ulicy lub na chodnikach w tłumie lub gdy skręcam po wąskich ścieżkach. Dodatkowo PAS nie wyłącza się od razu a dopiero po około 0,5-1 sekundzie od ustania pedałowania.
Uważam PAS za raczej coś co jest luksusem który może spowodować wypadek, lecz nie wyklucza to tego że naprawdę przyjemnie jest jechać na rowerze eletrycznym hmm powiedzmy 40 km/h "bez trzymanki" uruchamiając ten rower tylko pedałując - taki szpan ;).

Na zdjęciu powyżej jest akurat troszkę inny kontroler i troszkę inny przyśpiesznik ale zdjecie ukazuje wymiary i mniej więcej sposób podłączenia.
Wymiary kontrolera to około: waga 200 gram, rozmiar 11cm x 7cm x 4cm
Długość kabli z kontrolera około 17cm
Blaszka mocująca wystaje na 1cm.
Rozstaw otworów do mocowania - 3,5cm do 5,5cm

Istnieje możliwość zamówienia mocnego sterownika, jednakże czas oczekiwania zależy od ilości zamawianych sterowników, najpopularniejszymi sterownikami zamawianymi u mnie są 72V 15mos IRFB4110.

Na innych aukcjach sprzedaję baterie, silniki, sterowniki, manetki. Są to bardzo interesujące produkty więc zachęcam do oglądania mojego profilu.
W ciągu 14 dni można odstąpić od transakcji i zwrócić nieużywany towar.

Całość jest nowa, nieużywana. Na komplet jest rok gwarancji. Wystawiam Fakturę VAT.


Maciej Czyż Sieci Abrahama
Ul. Sośnickiego 4, 80-307 Gdańsk
NIP 584[zasłonięte]1294
Mbank 06 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 547265


lista innych silników, baterii i rowerów
[zasłonięte]@gmail.com
506[zasłonięte]282
skype neobikes
gg[zasłonięte]32961

przedmioty wystawione na allegro