[zasłonięte]@gmail.com
724[zasłonięte]339 (plus) w dni robocze po godz. 16:30
506[zasłonięte]282 (orange) w dni robocze po godz. 16:30
skype neobikes
gg[zasłonięte]32961
Sterownik 24-48V 15-20A 6 mosfet IRFB3077
Jest to sterownik, kontroler do silników BLDC czyli tych, które używamy w rowerach elektrycznych - bezszczotkowe silniki elektryczne trójfazowe.
Te sterowniki są najlepsze do użytku z mniejszymi silnikami przekładniowymi Nine Continent 9c250 lub Mac350W. Moim zdaniem większe silniki typu Nine Continent 9c800 nieprzekładniowe lub Mac500W zasługują na większy sterownik 9 lub 12 tranzystorowy.
Sterownik posiada 6 tranzystorów przenoszących prąd, po 2 tranzystory na każdą fazę. Tranzystory to IRFB3077. Są to najlepsze tranzystory jakie można spotkać obecnie w mniejszych napięciach 24-48V. Są drogie to racja, ale charakteryzują się czterokrotnie mniejszą stratą prądu w postaci emisji ciepła niż najpopularniejsze obecnie w Chinach 75NF75 lub 80NF70 które mają aż 13 mOhm.
Często w lepszych kontrolerach, jak tutaj, można spotkać wlutowane w ścieżki zasilania drut aby zwiększyć płynący prąd. Takie zabiegi oraz lepsze tranzystory definiują dobry sterownik.
Tak więc moc silnika to nie wszystko. Warto wiedzieć że kontroler to nie tylko taka mała puszka gdzieś tam sobie przyczepiona, która się grzeje i przenosi prąd. To właśnie od tej puszki zależy ile prądu jest w stanie popłynąć do silnika. Jeżeli ktoś kupuje silnik 500W, a ma kontroler wielkości paczki papierosów to niech nie spodziewa się, że ten silnik otrzyma odpowiedni prąd, aby te waty wykrzesać. Dopiero sterownik wielkości paczki cygar coś wskóra ;)
Sterownik ma szereg wyjść, opiszę je pokrótce ;)
Ma standardowe czujniki halotronowe. Zakończone są małym, czarnym, wygodnym wtykiem. Ja oferuję te wtyki do sprzedaży, łatwo je także znaleźć w sklepach elektrycznych.
Kable fazowe są trzy: żółty, zielony i niebieski. Jeżeli mamy jakiś inny silnik bez oznaczonych kolorów faz, metodą prób można szybko znaleźć odpowiednią konfigurację. W sterownikach 6 mos wtyki są okrągłe, w sterownikach 9 i 12 mos zastosowane są wtyki Andersona.
Dodatkowo ze sterownika wychodzą:
+ i - kable zasilające z baterii zakończone wtykiem Andersona: czerwony i czarny.
Dwa kable dwupinowe 2x2 (żółty i czarny) dla hamulców z czujnikiem, aby w momencie naciśnięcia hamulca nie płynął prąd.
Dwa kable 3 i 2 pinowe. Trójpinowy służy do podłączenia uniwersalnego zwykłego przyśpiesznika bez wskaźnika stanu naładowania baterii, 2 pinowy służy do przyśpieszników z diodowym wskaźnikiem i przyciskiem ON/OFF. Przyśpieszniki takie oferuję w swojej sprzedaży.
Jeśli ktoś nie podłącza kabeleka 2 pin to należy pamiętać aby go zewrzeć aby kontroler działał, on jest odpowiedzialny za przycisk ON/OFF.
Tak wygląda kontroler, do którego podłącza się hamulce i przyśpiesznik.
Wymiary kontrolera to około: waga 200 gram, rozmiar 11cm x 7cm x 4cm
Długość kabli z kontrolera około 17cm
Blaszka mocująca wystaje na 1cm.
Rozstaw otworów do mocowania - 3,5cm do 5,5cm
Oferuję różne sterowniki. Można u mnie zamówić sterownik "szyty na miarę". Można zrobić sterownik 48V ale 30A 12 mosfet, można zrobić 96V 12 mosfet z IRFB4115 na pokładzie. Można także zrobić 96V 24 mosfet 4115 i przejść już raczej na poziom mocy elektrycznych motorów z 60-70 amperami ciągłej pracy.
Na innych aukcjach sprzedaję baterie, silniki, sterowniki, manetki i rowery elektryczne. Są to bardzo interesujące produkty więc zachęcam do oglądania mojego profilu.
W ciągu 14 dni można odstąpić od transakcji i zwrócić nieużywany towar.
Całość jest nowa, nieużywana. Na komplet jest rok gwarancji. Wystawiam Fakturę VAT.
Maciej Czyż Sieci Abrahama
Ul. Sośnickiego 4, 80-307 Gdańsk
NIP 584[zasłonięte]1294
Mbank 46 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 547276
lista innych silników, baterii i rowerów
[zasłonięte]@gmail.com
724[zasłonięte]339 (plus) w dni robocze po godz. 16:30
506[zasłonięte]282 (orange) w dni robocze po godz. 16:30
skype neobikes
gg[zasłonięte]32961
przedmioty wystawione na allegro