Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Sterownik silnik elektryczny do roweru 6mos 24-48V

22-01-2012, 7:35
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Aktualna cena: 196 zł     
Użytkownik qepasa
numer aukcji: 2047222607
Miejscowość gdańsk
Wyświetleń: 133   
Koniec: 23-01-2012 17:18:53

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Sterownik 6 mosfet 3<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>077 15A 24-48V

[zasłonięte]@gmail.com
tel 724[zasłonięte]339
skype neobikes
gg[zasłonięte]32961


Sterownik 24-48V 15-20A 6 mosfet IRFB3077

Jest to sterownik, kontroler do silników BLDC czyli tych, które używamy w rowerach elektrycznych - bezszczotkowe silniki elektryczne trójfazowe.
Te sterowniki są najlepsze do użytku z silnikami przekładniowymi 250W NineContinent lub 350W MAC.

Posiadam w swojej ofercie także sterowniki
9 mos IRFB4110 36V-72V 20A-25A i
12 mos IRFB4110 36V-72V 25A-30A oraz
12 mos IRFB4115 96V 25A-30A.
Tutaj jest aukcja najmniejszego sterownika 6 mos.
Abym wystawił aukcję któregoś z pozostałych 9 mos lub 12 mos, proszę wysłać mi maila lub zadać pytanie poprzez allegro, lub po prostu zadzwonić.
Sterownik 9 mos IRFB4110 36V-72V 20A-25A opisany jest na stronie tutaj:
STEROWNIK 9 MOS IRFB4110 36V-72V 20A-25A
A kontroler 12 mos IRFB4110 36V-72V 25A-30A opisany jest tutaj:
STEROWNIK 12 MOS IRFB4110 36V-72V 25A-30A

Cena
Kontroler  9 mos - 275 pln
Kontroler 12 mos - 341 pln
Sterownika 12 mos 96V nie mam opisanego. Z wyglądu jest identyczny jak 12 mos 36V-72V. W środku ma inne tranzystory IRFB4115 oraz podwójny komplet kondensatorów. Sterownik ten pracuje tylko w 96V.
Jego cena to 464 pln.

Poniżej jest opis sterownika 6 mos

Sterownik posiada 6 tranzystorów przenoszących prąd, po 2 tranzystory na każdą fazę. Tranzystory to IRFB3077. Są to najlepsze tranzystory jakie można spotkać obecnie w mniejszych napięciach 24-48V. Są drogie to racja, ale charakteryzują się czterokrotnie mniejszą stratą prądu w postaci emisji ciepła niż najpopularniejsze obecnie w Chinach 75NF75 lub 80NF70 które mają aż 13 mOhm.

Często w lepszych kontrolerach, jak tutaj, można spotkać wlutowane w ścieżki zasilania drut aby zwiększyć płynący prąd. Takie zabiegi oraz lepsze tranzystory definiują dobry sterownik.
Tak więc moc silnika to nie wszystko. Warto wiedzieć że kontroler to nie tylko taka mała puszka gdzieś tam sobie przyczepiona, która się grzeje i przenosi prąd. To właśnie od tej puszki zależy ile prądu jest w stanie popłynąć do silnika. Jeżeli ktoś kupuje silnik 500W, a ma kontroler wielkości paczki papierosów to niech nie spodziewa się, że ten silnik otrzyma odpowiedni prąd, aby te waty wykrzesać. Dopiero sterownik wielkości paczki cygar coś wskóra ;)

Sterownik ma szereg wyjść, opiszę je pokrótce ;)
Ma standardowe czujniki halotronowe. Jeżeli ktos ma silnik sensorless to czujników halotronowych po prostu nie podłącza. Zakończone są małym, czarnym, wygodnym wtykiem. Ja oferuję te wtyki do sprzedaży, łatwo je także znaleźć w sklepach elektrycznych.

Kable fazowe są trzy: żółty, zielony i niebieski. Jeżeli mamy jakiś inny silnik bez oznaczonych kolorów faz, metodą prób można szybko znaleźć odpowiednią konfigurację. W sterownikach 6 mos wtyki są okrągłe, w sterownikach 9 i 12 mos zastosowane są wtyki Andersona.

Dodatkowo ze sterownika wychodzą:
+ i - kable zasilające z baterii zakończone wtykiem Andersona: czerwony i czarny.

Dwa kable dwupinowe 2x2 (żółty i czarny) dla hamulców z czujnikiem, aby w momencie naciśnięcia hamulca nie płynął prąd.

Dwa kable 3 i 2 pinowe. Trójpinowy służy do podłączenia uniwersalnego zwykłego przyśpiesznika bez wskaźnika stanu naładowania baterii, 2 pinowy służy do przyśpieszników z diodowym wskaźnikiem i przyciskiem ON/OFF. Przyśpieszniki takie oferuję w swojej sprzedaży.
Jeśli ktoś nie podłącza kabeleka 2 pin to należy pamiętać aby go zewrzeć aby kontroler działał, on jest odpowiedzialny za przycisk ON/OFF.

Tak wygląda kontroler, do którego podłącza się hamulce i przyśpiesznik.
Wymiary kontrolera to około: waga 200 gram, rozmiar 11cm x 7cm x 4cm
Długość kabli z kontrolera około 17cm
Blaszka mocująca wystaje na 1cm.
Rozstaw otworów do mocowania - 3,5cm do 5,5cm

Oferuję różne sterowniki. Można u mnie zamówić sterownik "szyty na miarę". Można zrobić sterownik 48V ale 30A 12 mosfet, można zrobić 96V 12 mosfet z IRFB4115 na pokładzie. Można także zrobić 96V 24 mosfet 4115 i przejść już raczej na poziom mocy elektrycznych motorów z 60-70 amperami ciągłej pracy.

Na innych aukcjach sprzedaję baterie, silniki, sterowniki, manetki i rowery elektryczne. Są to bardzo interesujące produkty więc zachęcam do oglądania mojego profilu.
W ciągu 14 dni można odstąpić od transakcji i zwrócić nieużywany towar.

Całość jest nowa, nieużywana. Na komplet jest rok gwarancji. Wystawiam Fakturę VAT.


Maciej Czyż Sieci Abrahama
Ul. Sośnickiego 4, 80-307 Gdańsk
NIP 584[zasłonięte]1294
Mbank 46 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 547276


lista innych silników, baterii i rowerów
[zasłonięte]@gmail.com
telefon 724[zasłonięte]339
skype neobikes
gg[zasłonięte]32961

przedmioty wystawione na allegro