Przedmiotem aukcji jest:
NAPRAWA STEROWNIKA POMPY WTRYSKOWEJ
MONTOWANYCH W POJAZDACH:
OPEL 2,0DT 2,2DT
AUDI 2,5TDI
FORD 1,8TDDI
POWINIENEŚ NAPRAWIĆ STEROWNIK POMPY WTRYSKOWEJ GDY:
*POJAWI SIĘ PROBLEM Z ODPALENIEM SAMOCHODU,
*GDY AUTO ODPALI TO PO ROZGRZANIU NIE BĘDZIE REAGOWAŁO NA PEDAŁ GAZU LUB GASŁO,
*USTERKA BĘDZIE WYSTĘPOWAŁA CORAZ INTENSYWNIEJ AŻ DOJDZIE DO TRWAŁEGO USZKODZENIA,
*BRAK MOCY
PO PODŁĄCZENIU POD INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY:
*WYSTĘPUJE BRAK KOMUNIKACJI ZE STEROWNIKIEM (NIE CZYTA GO)
*POKAZUJE BŁĄD STEROWNIKA POMPY LUB CZUJNIKA OBROTÓW,
*CZASAMI TEŻ NIE POKAZUJE ŻADNEGO BŁĘDU, A POMPA NIE PODAJE PALIWA LUB CIŚNIENIE JEST ZA NISKIE.
WYSTAWIAMY PARAGON LUB FAKTURĘ VAT ORAZ PISEMNĄ GWARANCJĘ
NA INNYCH AUKCJACH PROFESJONALNA REGENERACJA POMP WTRYSKOWYCH VP44:
AUDI, BMW,
SAAB, MAN,OPEL,
FORD,ISUZU,DODGE,VOLVO,
CHEVROLET,ROVER,NISSAN,MITSUBISHI,
REGENERACJA POMPY OBEJMUJE:
MATERIAŁ:
-KPL. USZCZELEK,
-TŁOK PRZESTAWIACZA.
ROBOCIZNĘ:
-ZŁOŻENIE, SPRAWDZENIE, WYMIANA PODZESPOŁÓW,
-REGULACJA DYNAMICZNA, USTAWIENIE DAWKI PILOTAŻOWEJ,
-USTAWIENIE I ZABLOKOWANIE POCZĄTKU TŁOCZENIA.
Ponadto:
profesjonalna regeneracja sterowników abs do AUDI,SAAB,BMW,VW
NAJCZĘSTSZYMI OBJAWAMI USZKODZENIA STEROWNIKA ABS SĄ:
-ŚWIECENIE SIĘ KONTROLKI ABS LUB ESP (BĄDŹ ZAPALENIE I GAŚNIĘCIE),
-BRAK PRĘDKOŚCI NA LICZNIKU,
-BRAK KOMUNIKACJI ZE STEROWNIKIEM PO PODŁĄCZENIU POD INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY,
-PALI SIĘ WYKRZYKNIK,
-PO PODŁĄCZENIU POD INTERFEJS POKAZUJE BŁĄD CZUJNIKA,
REGENEROWANE PRZEZ NAS PRODUKTY OBJĘTE SĄ GWARANCJĄ DO 12 M-CY.
Drogi kliencie!
Poniżej zostaną przedstawione najczęstsze objawy uszkodzenia sterownika ( komputera ) turbiny, objawów tych jest o wiele więcej dlatego niezbędna jest rozmowa telefoniczna w celu przeanalizowania uszkodzeń występujących w Twoim aucie.
* Po odpaleniu samochód chodzi płynnie dopiero, gdy przejedziemy nim kawałek drogi zaczyna "wariować" ( szarpie, dławi się, zaobserwować można zanik mocy lub jej brak, nierówna praca silnika),
* Czasami problemy występują wyłącznie na zimnym silniku,
* Po podłączeniu pod interfejs diagnostyczny wystepują błędy związane ze sterownikiem turbiny, którego nie sposób skasować, lub po skasowaniu powraca.
* Miga lampka świec żarowych.