Opis szczegółowy wyprowadzeń:
1. Zielony, Niebieski, Żółty - zasilanie silnika
2. Czarny, Czerwony, Zielony, Niebieski, Żółty - czujniki Halla
3. Czarny, Niebieski - Tempomat - Należy zastosować przycisk chwilowo zwierny. Tempomat można aktywować dla prędkości powyżej 15km/h. Wyłaczyc tempomat można poprzez: użycie hamulców, dodanie gazu na manetce lub naciśnięciu ponownie przycisku tempomatu
4. Czarny GND, Czerwony +5V, Niebieski lub zielony SYGNAŁ. Przewód posiada [Biały wtyk] - manetka.
5. 2x Biały, 2x Czarny - Hamulec - Sygnał z klamek hamulcowych. Biały + Czarny na każdą z klamek.
6. Czarny GND, Czerwony +5V, Niebieski SYGNAŁ [Czarny wtyk] - system PASS
7. Czarny, Biały - Ogranicznik prędkości - Należy zastosować przycisk On/Off
8. Żółty, Żółty - włączenie hamowania regeneracyjnego. Jeśli przewody żółte są połączone, to używając hamulców (zwierając jedną z par czarny i biały) silnik nie tylko się wyłączy, ale także zacznie hamować z odzyskiem.
9. Czerwony, Czarny - Zasilanie główne z akumulatorów.
10. Czerwony - stacyjka. Przykładając na przewodzie PLUS z baterii (24V, 36V, 48V) - możemy włączać lub wyłączać sterownik. Fabrycznie przewód jest podłączony do zasilania i sterownik jest zawsze włączony. Jesli podłączysz ten przewód poprzez przycisk (np. przy manetce) to ten przycisk będzie pełnił funkcje stacyjki.
Poszukujesz innych akcesoriów i części jak manetki i silniki? Zobacz na pozostałe nasze aukcje lub skontaktuj się z nami.