Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Stereotypy - walka z wiatrakami? Bujnowska

02-06-2012, 17:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 27 zł      Najwyzsza cena licytacji: 27 zł     
Użytkownik Piotr26047
numer aukcji: 2284023490
Miejscowość Tychy
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 18   
Koniec: 17-05-2012 12:51:43

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona 3
 
 
 
   

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel.  501 [zasłonięte] 370

Księgarnia stacjonarna: 
519 [zasłonięte] 288

504 029 187

[zasłonięte]@tlen.pl
 
   

Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy

ul. Jana Pawła II 24

pon-pt 10-19; sob 10-16.

tel. 519 [zasłonięte] 288

Przy odbiorze osobistym proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.

 

 
    

Wpłata na konto

Pobranie


 

 
   

Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.

 

Stereotypy - walka z wiatrakami?
Redakcja: Bujnowska Anna Szadura Joanna

 Wydawnictwo: UMCS
 ISBN:[zasłonięte]978-8384-079-5
 Format: 17.0x24.0cm
 Ilość stron: 314
 Oprawa: Miękka
 Wydanie: 2011 r.

Opis:
 Praca wpisuje się, dzięki podejmowanej problematyce, w nurt aktualnych i niezmiernie istotnych rozważań, badań i analiz dotyczących współczesnych stereotypów społecznych, ich genezy, uwarunkowań oraz znaczenia w życiu jednostek i grup społecznych. Stereotypy towarzyszą ludzkości od początku dziejów społecznych, są w różnym stopniu uświadamiane, ale zawsze mają wpływ na relacje międzyludzkie i postawy społeczne.


okładka