Steps in English 1. Zeszyt ćwiczeń z płytą CD | | | Autor: | Tim Falla, Paul A Davies., Sylvia Wheeldon, Paul Shipton, Ewa Palczak, Magdalena Szpotowicz | Wydawnictwo: | Oxford | Rok wydania: | 2011 | Oprawa: | miękka | Format: | 21.0x29.5cm | Liczba stron: | 86 | Numer ISBN: | 978-01-[zasłonięte]423-4-1 | Numer EAN: | 978[zasłonięte][zasłonięte]48423 | Stan: | nowa, bez śladów użytkowania |
|
| | | -17% | 33, | 99 41,00 |
| DOBRA CENA! |
|
Opis wydawcy: Steps in English 1 to przynajmniej 60 godzin nauki. Steps in English 2 i 3 to przynajmniej 90 godzin nauki. Steps in English to stopnie wiodące od pierwszych słów w języku angielskim do egzaminu na zakończenie szkoły podstawowej: * Świetny materiał w pięknej oprawie zachęca do zainteresowania się angielskim: * Nowoczesna szata graficzna i współczesna tematyka sprawiają, że uczniowie oglądają podręcznik z przyjemnością i zaciekawieniem, dzięki czemu łatwiej jest zachęcić ich do pracy. * Pięknie ilustrowane komiksy napisane przez Paul`a Shipton`a, popularnego autora opowiadań dla dzieci przyciągają uwagę i pomagają dzieciom skoncentrować się na związanych z nimi zadaniach. * Historyjka obrazkowa opowiadająca o przygodach Tomka, polskiego dziecka wśród brytyjskich rówieśników uczy o realiach życia w Wielkiej Brytanii i zachęca do dokonywania porównań międzykulturowych. Gramatyka wprowadzana metodą wielozmysłową angażuje wszystkich uczniów: * Dla wzrokowców - tabelki w książce oraz animowane prezentacje gramatyki na płycie iTools, * Dla słuchowców - tzw. audio drills - rytmiczne powtórki wprowadzonej struktury, * Dla kinestetyków - grammar flashcards, pozwalające na zespołowe układanie różnych struktur gramatycznych. Realizacja nowej podstawy programowej zapewnia rzetelne przygotowanie do dalszej nauki w gimnazjum: * kurs uczy kompetencji kluczowych i stopniowo przygotowuje uczniów do samodzielnej nauki. * sekcja Self-evaluation (po każdym rozdziale) została skorelowana z nową podstawą programową. Wiele zadań w tej sekcji odnosi się bezpośrednio do podstawy programowej. |