AKCJA
„PL”
Robiąc zakupy w sklepach
internetowych lub w serwisach aukcyjnych klienci często nie zwracają uwagi na kraj, z
którego kupują lub nie pytają się dystrybutora, gdzie zaopatruje się w oferowane
produkty. Pamiętaj, że kupując
u dystrybutora w innym kraju lub jeśli Twój
dystrybutor zaopatruje się nie w polskiej dystrybucji
to twój produkt może
nie podlegać gwarancji w Polsce.
Polski dystrybutor może
odmówić naprawy takich urządzeń, co też najczęściej czyni.
Z tego powodu sklep Olimp
Fit rozpoczął akcję „PL”.
Kupując produkty
oznaczone logiem „PL” macie Państwo 100% pewność, że nie
spotkacie Państwo nigdy problemów z naprawami gwarancyjnymi i pogwarancyjnymi
zakupionych produktów. Produkty ze znakiem „PL”
pochodzą od oficjalnych polskich przedstawicieli. Tylko oni mogą zagwarantować Państwu
pełną gwarancję
przez pełen okres jej trwania.
AKCJA
„SELEKCJA”
Olimp Fit od pierwszego dnia po
rejestracji firmy,
rozpoczął akcję „SELEKCJA”.
Celem akcji jest wysoko zaawansowana selekcja firm i
produktów dostępnych w naszym sklepie. Każda firma i każdy produkt są sprawdzane
przez naszych specjalistów, którzy po konsultacjach ze sportowcami oceniają
czy dany produkt umieścimy w sklepie. Klienci, którzy nie orientują się w jakości
sprzętu sportowego dzięki temu mają pewność, że nie kupią produktu z którego będą
niezadowoleni. Natomiast bardziej zaawansowani klienci mają pewność, że dołączając swoją
wiedzę, wybierą produkt najlepszy z najlepszych.
Pamiętaj, że
wszystkie produkty oferowane w sklepie Olimp Fit są
wyselekcjonowane i umieszczone w
naszym sklepie po licznych
konsultacjach z polskimi sportowcami.
Dzięki akcji
„SELEKCJA” nie zobaczycie Państwo u nas w sklepie 10 tysięcy
produktów, tak jak to można zobaczyć w innych sklepach. Pamiętajcie, z tych
produktów do użytkowania nadaje się tylko 3-4 tysiące. Właśnie tylko te produkty
znajdziecie Państwo na aukcjach Olimp Fit.
AKCJA „POMOC 24”
Sklep Olimp Fit
prowadzi akcję „POMOC 24”.
Gwarantujemy wszystkim
klientom, że nasza rola jako sprzedawcy nie zakończy się tylko na wysłaniu Państwu
produktu. Obiecujemy pełną pomoc i odpowiedzi na Państwa wszystkie pytania i
wątpliwości.
Gwarantujemy także
pełną pomoc w procesie zgłaszania usług gwarancyjnych. Nie zostawimy Państwa z problemami
samych i nie odeślemy Was wyłącznie do dystrybutora danego sprzętu.
Możecie Państwo być
pewni, że dzięki akcji „POMOC 24” zostaniecie Państwo
obsłużeni w sposób wcześniej niespotykany w polskich sklepach.
„POMOC 24” w połączeniu z naszą resztą akcji zagwarantuje
Państwu szybkie rozwiązanie każdego problemu.