Przed zakupem Kup Teraz prosimy o kontakt w celu sprawdzenia jednakowego odcienia i kalibracji zamawianego towaru.
ODBIÓR PRZESYŁKI
1. PRZED PODPISANIEM LISTU PRZEWOZOWEGO :
Proszę sprawdzić jakościowy i ilościowy stan przesyłki (każdy klient na sprawdzenie przesyłki ma 30min-bez konieczności podpisywania listu), zignorowanie w/w informacji-może skutkować nie przyjęciem reklamacji przez nadawcę. Proszę pamiętać, że w momencie podpisania listu przewozowego (bez sprawdzenia), odpowiedzialność za przesyłkę przechodzi na odbiorcę.
2. W PRZYPADKU STWIERDZENIA PRZEZ KLIENTA:
a) uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki, b) niekompletności zamówienia, c) niezgodności zawartości przesyłki z przedmiotem zamówienia. Należy niezwłocznie skontaktować się telefonicznie lub mailowo z osobą obsługującą w firmie ALTUM DECOR , w celu ustalenia szczegółów spisania protokołu szkody w obecności pracownika firmy przewozowej (oryginał protokołu szkody zachowuje odbiorca czyli klient)
3. BARDZO WAŻNE CO MUSI ZAWIERAĆ PROTOKÓŁ SZKODY
Protokół szkodowy musi być jednoznaczny, nie może zawierać przyczyny reklamacji, a jedynie krótkie uzasadnienie, typu: przesyłka uszkodzona, towar uszkodzony, porysowany, pęknięty towar niekompletny NIC WIĘCEJ!!!!!
4. W PROTOKOLE SZKODY NIE MOGĄ BYĆ WPISANE INFORMACJĘ TYPU:
Po zgodnym przyjęciu, -przesyłka oryginalnie zapakowana, bez śladów uszkodzeń zewnętrznych itp. W przypadku kiedy, towar nie został sprawdzony w obecności kuriera, klient po stwierdzeniu wady musi niezwłocznie powiadomić nas o uszkodzeniu-w ciągu 24 godz. od dostawy po tym czasie reklamacja nie będzie uwzględniona. Następnie należy złożyć reklamację w firmie kurierskiej która dostarczyła towar i spisać protokół szkody i niezwłocznie przesłać do firmy
ALTUM-DECOR pod adres e-mail:
[zasłonięte]@interia.eu
5. BARDZO WAŻNE
Proszę o przestrzeganie
powyższej informacji odnośnie dostaw spedycyjnych. Nie zastosowanie się do nich według podanego schematu który dotyczy zarówno Państwa jak i nas wobec firmy kurierskiej - będzie skutkowało oddaleniem zgłoszenia reklamacyjnego.
Wszystkie produkty oferowane na naszych aukcjach są fabrycznie nowe i oryginalnie zapakowane przez producenta, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.Produkty posiadają gwarancje producenta.
Płytki ceramiczne tylko w GAT 1.
Towar sprowadzany pod zamówienie klienta nie podlega zwrotowi.Wyjątkiem jest sytuacja gdy towar jest nie zgodny z umową.
|