Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Statystyka dla menedżerów - Bielecka Anna

09-03-2012, 19:53
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 52 zł     
Użytkownik Piotr26047
numer aukcji: 2108145788
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 9   
Koniec: 09-03-2012, 10:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona 3
 

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel. 501 [zasłonięte] 370

Księgarnia stacjonarna: 
519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

[zasłonięte]@tlen.pl
 

Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy

ul. Jana Pawła II 24

pon-pt 10-19; sob 10-16.

tel. 519 [zasłonięte] 288

Przy odbiorze osobistym proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.

  

Wpłata na konto

Pobranie


 

Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.

Statystyka dla menedżerów
Bielecka Anna

 Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
 ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1335-3
 Format: 17.0x24.0cm
 Ilość stron: 468
 Oprawa: Miękka
 Wydanie: 2011 r.

Opis:
 Statystyka dla menedżerów jest książką przeznaczoną dla studentów i praktyków zarządzania. Wychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia podstawowych pojęć, autorka omawia najważniejsze zagadnienia związane z zastosowaniem metod statystycznych w biznesie i ekonomii:
- etapy badań statystycznych, formułowanie celu praktycznego i diagnostycznego, określenie podmiotu, przedmiotu, zakresu i czasu badania oraz możliwych do zastosowania metod badawczych,
- postępowanie ze zbiorem danych będących efektem przeprowadzonego badania,
- wybór właściwych narzędzi do porządkowania danych,
- miary statystyczne jako najważniejsze narzędzia analizy rozkładu cechy w populacji oraz ich zastosowanie do oceny przedsięwzięć inwestycyjnych.
- metody analizy współzależności zjawisk - pojęcia regresji i korelacji,
-narzędzia do analizy dynamiki zjawisk ekonomicznych.