Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

STATUS UPDATE Alice Marwick

22-05-2014, 19:10
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 160.65 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4177001140
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 22-05-2014 18:52:45

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65167, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37870, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>86253, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>01767, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>39542, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65167, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37870, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>86253, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>01767, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>39542

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Status Update: Celebrity, Publicity, and Branding in the Social Media Age

STATUS UPDATE Alice Marwick

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Alice Marwick
Language: English
Publisher: Yale University Press
Publication Date: 30 Nov 2013
Dimensions: 22.9 x 15.7 x 3 cm
Format: Hardcover
Pages: 320
Condition: NEW
Product_ID: ACAA176724

 

 

Social media technologies such as YouTube, Twitter and Facebook promised a new participatory online culture. Yet, technology insider Alice Marwick contends in this insightful book, "Web 2.0" only encouraged a preoccupation with status and attention. Her original research - which includes conversations with entrepreneurs, Internet celebrities, and Silicon Valley journalists - explores the culture and ideology of San Francisco's tech community in the period between the dot com boom and the App store, when the city was the world's centre of social media development. Marwick argues that early revolutionary goals have failed to materialize: while many continue to view social media as democratic, these technologies instead turn users into marketers and self-promoters, and leave technology companies poised to violate privacy and to prioritize profits over participation. Marwick analyzes status-building techniques - such as self-branding, micro-celebrity, and life-streaming - to show that Web 2.0 did not provide a cultural revolution, but only furthered inequality and reinforced traditional social stratification, demarcated by race, class and gender.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 THE CULTURE OF CONNECTIVITY Jose Dijck