Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

STATS MEANS BUSINESS John Buglear

26-10-2014, 5:12
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 310.80 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643469962
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 26-10-2014, 5:15

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978[zasłonięte][zasłonięte]64176, 978[zasłonięte][zasłonięte]19727, 978[zasłonięte][zasłonięte]51999, 978[zasłonięte][zasłonięte]82925, 978[zasłonięte][zasłonięte]61794, 978-[zasłonięte][zasłonięte]64176, 978-[zasłonięte][zasłonięte]19727, 978-[zasłonięte][zasłonięte]51999, 978-[zasłonięte][zasłonięte]82925, 978-[zasłonięte][zasłonięte]61794
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

Stats Means Business 2nd edition: Statistics with Excel for business, hospitality and tourism

PRODUCT DETAILS:
Author: John Buglear
Language: English
Publisher: A Butterworth-Heinemann Title
Publication Date: 8 Mar 2010
Dimensions: 18.9 x 2 x 24.6 cm
Format: Paperback
Pages: 364
Condition: NEW
Product_ID: 1D56[zasłonięte]478

Stats Means Business is an introductory textbook written for Business, Hospitality and Tourism students who take modules on Statistics or Quantitative research methods. Recognizing that most users of this book will have limited if any grounding in the subject, this book minimizes technical language, provides clear definition of key terms, and gives emphasis to interpretation rather than technique. Stats Means Business enables readers to: appreciate the importance of statistical analysis in business, hospitality and tourism understand statistical techniques and develop judgement in the selection of appropriate statistical techniques interpret the results of statistical analysis. This new edition includes extra content related to Hospitality and Tourism courses, an extension of the interpretation of correlation analysis and a new section on how to design questionnaires. an introductory text and an accessible approach to a difficult subject, Stats Means Business assumes no prior knowledge of statistics and therefore won't intimidate students techniques are explained and demonstrated using worked examples and real life applications of theory.Guidance is also given on using EXCEL, Minitab and SPSS a companion website for lecturers and students which includes PowerPoint slides, lesson plans, Minitab and SPSS recipe cards and review questions and solutions to aid teaching and learning .

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.


ORGANIZATIONAL BEHAVIOUR French, Rayner

PRINCIPLES AND PRACTICE OF MARKETING Jobber

BUSINESS ACCOUNTING Jill Collis, Andrew Holt